Οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου έχει τρεις ρόδες όμως συγκαταλέγεται στα πιο ασφαλή scooters. Το Piaggio MP3 παρουσιάστηκε το 2006 και κέρδισε το κοινό χάρη στις τεχνολογικές του καινοτομίες αλλά και την χρηστικότητα που προσφέρει. Προσφάτως, η εταιρεία παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις του δημοφιλούς τρίτροχου scooter της στα 350 και 500 κ.εκ.
Η μεν πρώτη έκδοση εφοδιάζεται με έναν καινούργιο κινητήρα απόδοσης 30 ίππων, η δε δεύτερη παραμένει με τον γνώριμο κινητήρα 500 κ.εκ. όμως με βελτιωμένες επιδόσεις. Αμφότεροι, πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 και έχουν πολιτισμένη λειτουργία τόσο για αστική όσο και για περιαστική χρήση. Η έκδοση 500 κ.εκ. αποδίδει 41 ίππους (μετρημένη στον στρόφαλο) ενώ η τοποθέτηση καινούργιου τελικού στην εξάτμιση έχει περιορίσει τον εκπεμπόμενο θόρυβο λειτουργίας.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Κοινή αναβάθμιση και για τις δύο εκδόσεις είναι ο νέος ανεμοθώρακας, τα φλας LED, η σέλα καθώς και το συνολικό φινίρισμα. Παράλληλως, ο εξοπλισμός έχει ενισχυθεί ενώ τα προσφερόμενα αξεσουάρ περιλαμβάνουν πολλά καλούδια για κάθε γούστο. Το μοντέλο με τον μεγάλο κινητήρα διατίθεται σε δύο εκδόσεις (Sport και Business) με την δεύτερη έκδοση να έχει ενσωματωμένο στον βασικό εξοπλισμό σύστημα πλοήγησης TomTom Vio που έχει εξελιχθεί ειδικά για την Piaggio.
Τα νέα MP3 διαθέτουν δύο τροχούς μπροστά 13 ιντσών και έναν πίσω στις 14 ίντσες. Παραμένουν με το πατενταρισμένο σύστημα ανάρτησης μπροστά που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις σε επίπεδο συμπεριφοράς και ασφάλειας ενώ εφοδιάζονται με τρικάναλο σύστημα πέδησης ABS αλλά και σύστημα ASR (Acceleration Slip Regulation) που ελέγχει την πρόσφυση του πίσω τροχού.
Τέλος σε επίπεδο χρωματισμών και τα δύο μοντέλα μοιράζονται τις ματ αποχρώσεις σε μαύρο, γκρι και πράσινο μαζί με το κλασικό λευκό. Υπάρχει επίσης και μία νέα απόχρωση σε γκρι παστέλ.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]