Η απόφαση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου Volkswagen για αποκέντρωση της οργανωτικής του δομής με στόχο την επίτευξη αναπτυξιακής ταχύτητας και αποτελεσματικότητας.
Η Βόρεια Αφρική είναι μία από τις βασικές περιοχές της στρατηγικής της SEAT προς τη παγκοσμιοποίηση. Στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει τη διεθνή παρουσία της εκτός Ευρώπης και να ενισχύσει τη παρουσία της και στις πέντε ηπείρους. Η Αλγερία διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη στρατηγική αυτή, καθώς είναι μια αγορά με έναν από τους υψηλότερους όγκους πωλήσεων της SEAT το 2018.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μαζί με τη Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία, η Αλγερία είναι η χώρα με τον ταχύτερα αυξανόμενο αριθμό πωλήσεων, με 10.700 πωληθέντα οχήματα από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, σε σύγκριση με 1.000 την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Επιπλέον, η SEAT έχει σταθερή παρουσία και σε άλλες χώρες της περιοχής, όπως το Μαρόκο και η Τυνησία.
Ο Όμιλος Volkswagen και η SOVAC, εισαγωγέας του Ομίλου στην Αλγερία, εγκαινίασαν ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης τον Ιούλιο του 2017 στην πόλη Relizane, 280 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Αλγερίου. Η SEAT έχει ηγηθεί του έργου από την αρχή, και τώρα έχει την ευθύνη να εξαπλωθεί σε ολόκληρη τη περιοχή. Η εγκατάσταση του εργοστασίου Relizane έχει συμβάλει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων της SEAT φέτος στην Αλγερία χάρη στη συναρμολόγηση σε αυτό της νέας γενιάς Ibiza.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]