Συνδυάζοντας διαφορετικούς τύπους αμαξώματος – κλειστό van, Tourer, καρότσα, σασί, λεωφορειάκι ή τράκτορα- τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης (με προαιρετικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς για πρώτη φορά), επιλογές καμπίνας, μήκους αμαξώματος, ωφέλιμου φορτίου και ύψους χώρου φόρτωσης, το νέο Sprinter αποτελεί το ιδανικό όχημα για μια μεγάλη γκάμα μεταφορικών αναγκών και κλάδων.
Στα κυριότερα τεχνικά στοιχεία του νέου Sprinter περιλαμβάνονται δύο νέα κιβώτια ταχυτήτων για το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς – ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με μετατροπέα ροπής που αποτελεί σημαντική πρωτιά για αυτή την κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων και ένα επίσης νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στο εσωτερικό εκτός των άλλων περιλαμβάνονται τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί (keyless start) και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Το σύστημα Infotainment αποτελεί ένα παράδειγμα της καινούργιας λογικής των χειριστηρίων και των ενδείξεων στο κόκπιτ. Ήδη γνωστός από τις σειρές επιβατικών μοντέλων, ο πίνακας οργάνων με τη μεγάλη οθόνη συγκεντρώνει όλες τις ενδεικτικές λυχνίες ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Το σύστημα πολυμέσων MBUX με οθόνη αφής 7 ή 10,25 ιντσών διαθέτει επίσης γρήγορη πλοήγηση με χρήση σκληρού δίσκου με υψηλής ποιότητας προβολή σε τρισδιάστατους τοπογραφικούς χάρτες.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εκτός από το γνωστό εσωτερικό φωτισμό, δύο προαιρετικές λωρίδες φωτισμού LED στο χώρο φόρτωσης του νέου Sprinter εξασφαλίζουν βέλτιστες συνθήκες φωτισμού και ελαχιστοποιούν τις σκιές. Οι λυχνίες LED ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται αυτόματα όταν ανοίγουν και κλείνουν οι πόρτες, αλλά μπορούν να ελεγχθούν και από τη μονάδα χειρισμού στο κόκπιτ.
Άλλες καινοτομίες περιλαμβάνουν τον εσωτερικό φορέα οροφής και την πίσω αυτόματα σταθεροποιούμενη πόρτα. Ο εσωτερικός εξοπλισμός αποθήκευσης προστατεύει καλύτερα από μηχανικές φθορές και από το λέρωμα του φορτίου σε σύγκριση με τους εξωτερικά στερεωμένους φορείς οροφής. Η πίσω πόρτα του κλειστού van ανοίγει και κλείνει πολύ πιο εύκολα χάρη στους μεντεσέδες αυτόματης σταθεροποίησης.
Κατά τα λοιπά, τα βασικά χαρακτηριστικά χώρου φόρτωσης της κλειστής έκδοσης Sprinter έχουν ως εξής:
Χώρος φορτίου 3980 m2 έως 7606 m2
– Χωρητικότητα φορτίου 7,8 m3 έως 17 m3
– Μήκος χώρου φόρτωσης στο δάπεδο 2732 mm έως 4810 mm
– Μέγιστο πλάτος χώρου φόρτωσης 1787 mm
– Ύψος χώρου φόρτωσης 1719 mm έως 2243 mm
– Πάνω από 3 τόνους μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στην έκδοση μικτού βάρους 5,5 τόνων
– Χώρος για έως και επτά ευρωπαλέτες
Αξίζει να σημειωθεί πως για τις εκδόσεις του Sprinter με πετρελαιοκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς, προβλέπονται διαστήματα μεταξύ συντηρήσεων έως και 60.000 χιλιόμετρα ή δύο χρόνια στις ευρωπαϊκές αγορές. Η νέα έκδοση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς απαιτεί service μετά από 40.000 χιλιόμετρα το μέγιστο ή κάθε δύο χρόνια.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]