Η συγκεκριμένη εταιρεία αναπτύσσει και κατασκευάζει εξαρτήματα ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και ηλεκτρικά super sport αυτοκίνητα. Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης, η Porsche επιδιώκει να οικοδομήσει μια αναπτυξιακή σχέση συνεργασίας με τη νέα εταιρεία.
Το 2009, ο τριαντάχρονος ιδρυτής της εταιρείας, Mate Rimac, ξεκίνησε από το γκαράζ του σπιτιού του να δουλεύει πάνω στο όραμα που είχε, να κατασκευάσει δηλαδή ηλεκτρικά sport αυτοκίνητα τα οποία να είναι γρήγορα, αλλά και να προκαλούν ενθουσιασμό.
Η Rimac παρουσίασε πρόσφατα την τελευταία έκδοση του ηλεκτρικού hypercar που κατασκεύασε, του «C Two», στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2018. Το διθέσιο αυτό αυτοκίνητο παράγει περίπου 2.000 ίππους, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα. Έχει αυτονομία 650 χλμ. (κύκλος NEDC), ενώ η μπαταρία του φορτίζεται κατά 80% σε 30 λεπτά, με τη χρήση ενός συστήματος ταχυφόρτισης 250 kW. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει και κατασκευάζει συστήματα μετάδοσης ισχύος ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων, καθώς και αντίστοιχες μπαταρίες.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία που εδρεύει στο Ζάγκρεμπ απασχολεί συνολικά 400 περίπου εργαζομένους. Το ενδιαφέρον της Rimac επικεντρώνεται κυρίως στην τεχνολογία μπαταριών υψηλής τάξης, τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης ισχύος και την ανάπτυξη ψηφιακών διεπαφών ανθρώπου-μηχανής (HMI). Η Rimac επίσης εξελίσσει και παράγει ηλεκτρικά ποδήματα μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Geyp Bikes, η οποία ιδρύθηκε το 2013.
Στην φωτογραφία διακρίνονται ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Porsche AG και ο Mate Rimac, Ιδρυτής και CEO, Rimac Automobili