Σε αυτό το πνεύμα, η Volvo προέτρεψε τους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας να συνεργαστούν πιο στενά με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ανάπτυξη εξαρτημάτων νέας γενιάς που θα είναι όσο το δυνατόν πιο βιώσιμα, ιδιαίτερα όσον αφορά την περιεκτικότητα τους σε ανακυκλωμένα πλαστικά.
Προκειμένου να δείξει εμπράκτως ότι αυτός ο φιλόδοξος στόχος είναι εφικτός, η σουηδική εταιρεία αποκάλυψε μια ειδική έκδοση του plug-in υβριδικού XC60 T8, που μοιάζει ίδια με το υπάρχον μοντέλο, αλλά πολλά από τα πλαστικά εξαρτήματά του έχουν αντικατασταθεί με πλαστικά που προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.
Το εσωτερικό αυτής της ειδικής έκδοσης του XC60 έχει κεντρική κονσόλα φτιαγμένη από ανανεώσιμες ίνες και πλαστικά που προέρχονται από χρησιμοποιημένα δίχτυα ψαρέματος και ναυτικά σχοινιά. Στο δάπεδο, η μοκέτα περιέχει ίνες φτιαγμένες από πλαστικά μπουκάλια PET και ανακυκλωμένο βαμβάκι που προέρχεται από τα υπόλοιπα βιομηχανιών ένδυσης. Στα καθίσματα επίσης χρησιμοποιούνται ίνες PET από πλαστικές φιάλες. Στο μονωτικό υλικό που επενδύει το κάτω μέρος του καπό χρησιμοποιήθηκε υλικό από μεταχειρισμένα καθίσματα παλαιών αυτοκινήτων Volvo.
Η έκδοση του XC60 με τα ανακυκλωμένα πλαστικά παρουσιάστηκε στη Σύνοδο Κορυφής για τους Ωκεανούς στο Γκέτεμποργκ, κατά τη διάρκεια της στάσης του Volvo Ocean Race. Η έμφαση που δίνει ο αγώνας στην αειφορία εστιάζει στη σύμπραξή του με την καμπάνια του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για Καθαρές Θάλασσες, η οποία καλεί σε δράση για την αναστροφή της μόλυνσης από τα πλαστικά με σύνθημα “Turn the Tide on Plastic”.
Μέσα στο 2017, η εταιρεία προχώρησε σε μια πρωτοπόρο για τη βιομηχανία δέσμευση: Τον εξηλεκτρισμό όλων των νέων Volvo που θα λανσάρει από το 2019. Επιπλέον, τον περασμένο μήνα η Volvo ενίσχυσε κι άλλο την εν λόγω στρατηγική, δηλώνοντας ότι στόχος της είναι το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως έως το 2025 να αντιπροσωπεύει πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητές της, η Volvo Cars στοχεύει στην επίτευξη κλιματικά ουδέτερης παραγωγής έως το 2025. Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων στο Σκέβντε (Skφvde) της Σουηδίας έγινε η πρώτη κλιματικά ουδέτερη παραγωγική εγκατάσταση της εταιρείας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]