Πρόκειται για ένα πολυτελές στέσιον βάγκον της μεσαίας κατηγορίας. Η σουηδική μάρκα έχει παράδοση στη κατασκευή ανάλογων μοντέλων και κατέχει σημαντικό μερίδιο σε αυτή την κατηγορία. Τα αυτοκίνητα στέσιον βάγκον γνωρίζουν επιτυχία και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε και δοκιμή του νέου αυτοκινήτου στα περίχωρα της φημισμένης ισπανικής πόλης. Οι Σουηδοί είχαν επιλέξει μια διαδρομή η οποία ανταποκρίνεται στο είδος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, η δοκιμή έγινε στον αυτοκινητόδρομο, σε αστικό περιβάλλον, σε ανηφορικά τμήματα με πολλές στροφές και σε περιοχές με μοναδικό φυσικό κάλος.
Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή, το πολυτελές αυτοκίνητο που έχει σαν αποστολή την ασφαλή μεταφορά της οικογένειας και τα μεγάλα ταξίδια, διαθέτει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά. Ειδικότερα, η κατανομή των χώρων είναι επιτυχημένη και πλέον οι πίσω επιβάτες έχουν μεγαλύτερο χώρο στη διάθεση τους στη περιοχή των γονάτων. Στο πίσω κάθισμα κάθονται άνετα δυο ενήλικες ενώ με μικρές υποχωρήσεις θα φιλοξενηθεί και ένα ακόμη επιβάτης. Μεγάλο χώρο έχουν στη διάθεση τους και οι μπροστινοί επιβάτες.
Ένα στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η προσπάθεια των Σουηδών να ανεβάσουν σε υψηλότερο επίπεδο την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την εσωτερική επένδυση του πολυτελούς στέσιον βάγκον. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι η προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων και το φινίρισμα.
Θετικά σχόλια υπάρχουν για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των καθισμάτων. Παρέχουν μέχρι και μασάζ για να ξεκουράζονται οι επιβάτες στα μεγάλα ταξίδια. Επίσης, στο πρόγραμμα των ρυθμίσεων προστέθηκε και η προσαρμογή της πλάτης του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού ανάλογα με τον σωματότυπό τους.
Η δοκιμή έγινε με τις δυο διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων. Στη πρώτη δοκιμή επιλέχθηκε η βενζινοκίνητη πρόταση Τ6. Εδώ ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 310 ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Όπως διαπιστώθηκε αυτό το μοτέρ έχει την ικανότητα να προσδώσει υψηλές ταχύτητες και ισχυρές επιδόσεις στο αυτοκίνητο.
Η λειτουργία του μοτέρ είναι ραφιναρισμένη και η συνεργασία των επιμέρους τμημάτων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της πολυτελούς κατηγορίας. Σε υψηλά επίπεδα και η ποιότητα κύλισης.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Το σύστημα διεύθυνσης, οι αναρτήσεις και το πλαίσιο συνδυάζονται με επιτυχημένο τρόπο για να προσδώσουν υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά.
Η δεύτερη δοκιμή έγινε με την πετρελαιοκίνητη μονάδα D4, η οποία επίσης έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. Η ισχύς ανέρχεται στους 190 ίππους. Και εδώ το κιβώτιο είναι αυτόματο με 8 σχέσεις.
Ο πετρελαιοκινητήρας μετά τις αναβαθμίσεις έχει αποκτήσει καλυτέρα χαρακτηριστικά και παράγει μικρότερο επίπεδο θορύβου. Η απόδοση του και η γενικότερη συμπεριφορά του παίρνει υψηλή βαθμολογία.
Ο ντίζελ εξασφαλίζει μικρότερη δαπάνη για καύσιμα και είναι κατάλληλος κυρίως για όσους κάνουν συχνά μεγάλα ταξίδια και τουλάχιστον 15.000 χλμ. τον χρόνο. Ο βενζινοκινητήρας λόγω των χαρακτηριστικών του είναι πιο φιλικός προς τον οδηγό, απαιτεί μεγαλύτερη δαπάνη για καύσιμα και είναι κατάλληλος ακόμη και για το αστικό περιβάλλον.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Ο τιμοκατάλογος, Τ6 από 54.648 ευρώ και D4 από 53.664 ευρώ
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]