Το χαρακτηριστικό αυτής της έκδοσης είναι η οικονομία του συγκεκριμένου κινητήρα που προσεγγίζει τα επίπεδα ενός μοτέρ diesel με μικτή κατανάλωση στα 4,8 λίτρα/100 χλμ. Μάλιστα, η κατανάλωση για τον κύκλο NEDC εκτός πόλης, μειώνεται ακόμα περισσότερο, στο εντυπωσιακό νούμερο των 4,0 λίτρων/100χλμ.
Η γερμανική εταιρεία εφάρμοσε το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του. Σε αυτή τη φάση, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η αλλαγή από την 4κύλινδρη στη 2κύλινδρη λειτουργία και αντιστρόφως δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό και μόνο μία ένδειξη στον πίνακα οργάνων ενημερώνει το χρήστη για την μετάβαση.
Το Golf 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion με τους 130 ίππους διαθέτει μία ακόμα καινοτομία, όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Στην περίπτωση αυτή μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών ή διότι κινείται σε κατωφέρεια, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει. Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0,4 λίτρα/100χλμ..
Στο άμεσο μέλλον η VW θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον κινητήρα 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου μοτέρ. Με λιγότερους κυλίνδρους και μικρότερο κυβισμό, θα έχουν ακόμα μεγαλύτερες αποδόσεις ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ή να ενσωματώσουν διαφόρων μορφών υβριδικά συστήματα (ήπια, plug-in κλπ.).
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]