Τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει είναι το μακρύ καπό, οι κοντοί πρόβολοι, το χαμηλό κέντρο βάρους και η μαλακή οροφή. Από τη δοκιμή θα προκύψουν σημαντικά ευρήματα για τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του νέου μοντέλου, τα οποία θα περάσουν άμεσα στην παραγωγή.
Οι δοκιμές στο Autodrome de Miramas επικεντρώνονται στο «σετάρισμα» όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης. Υπάρχει ένας νέος, πανίσχυρος, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας, χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες, νέος εμπρός άξονας και ζάντες αλουμινίου Μ με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω, ενώ δεν θα παραγνωρίσουμε το σπορ σύστημα φρένων και το μπλοκέ πίσω διαφορικό.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Αυτές οι εντατικές δοκιμές ήδη δείχνουν ότι η νέα φιλοσοφία roadster θα προσφέρει αισθητά αυξημένες σπορ επιδόσεις στο μοντέλο. Η νέα γενιά θα λανσάρει αποτελεσματικές βελτιώσεις στο τομέα της ευέλικτης συμπεριφοράς, της αμεσότητας και της ακρίβειας στις αλλαγές κατεύθυνσης, καθώς και στη δυναμική επιτάχυνση κατά την έξοδο από τις στροφές, χωρίς να θίγεται η οδηγική άνεση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]