Το σύστημα κίνησης «EcoDynamics+» περιορίζει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μια πρόσθετη μπαταρία 48 Volt με τη χρήση μιας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα/γεννήτριας. H συγκεκριμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους/απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης.
Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία ενώ συνάμα δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο. Το Kia Sportage θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο, με το νέο υβριδικό σύστημα για κινητήρες πετρελαίου EcoDynamics+. Θα ακολουθήσει το 3ης γενιάς Kia Ceed που θα είναι διαθέσιμο με αυτό το σύστημα 2019.
Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα 48V είναι η πρώτη νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται και είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia. Η Kia προγραμματίζει την παρουσίαση 16 μοντέλων με εξελιγμένα συστήματα κίνησης έως το 2025. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πέντε νέα υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά, 5 ηλεκτρικά με μπαταρίες και το 2020 ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο με ενεργειακές κυψέλες.
To σύστημα κίνησης EcoDynamics+ δίνει τη δυνατότητα στην Kia να προσφέρει ακόμα πιο καθαρούς κινητήρες πετρελαίου. Συνδυάζεται με την ενεργή τεχνολογία ελέγχου καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction), περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 έως και κατά 4% στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και μέχρι και κατά 7% στον NEDC (New European Driving Cycle).
Η νέα υβριδική τεχνολογία της Kia ενσωματώνει μια μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου 0,46 kWh και 48V, καθώς και μια νέα υβριδική μονάδα μίζας/ γεννήτριας (MHSG). Ελέγχοντας ηλεκτρονικά την MSHG και χρησιμοποιώντας το μετατροπέα, το σύστημα αλλάζει απροβλημάτιστα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Συνδεδεμένη με ιμάντα με το στρόφαλο του κινητήρα πετρελαίου, η MSHG παρέχει κατά την επιτάχυνση ηλεκτρική υποβοήθηση έως και 10 kW λειτουργώντας ως «κινητήρας», περιορίζοντας το φορτίο του κινητήρα πετρελαίου και τις εκπομπές ρύπων.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Στην λειτουργία «γεννήτριας», το σύστημα συλλέγει την κινητική ενέργεια που απελευθερώνεται κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, με ταχύτητα στο κιβώτιο και κατά το φρενάρισμα, και χρησιμοποιεί την ισχύ αυτή για επαναφόρτιση της μπαταρίας.
Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.
Ο μετασχηματιστής DC/DC της μπαταρίας των 48V επιτρέπει τη σύνδεσή της με το ηλεκτρικό κύκλωμα, κάτι που έχει σα συνέπεια τη σημαντική μείωση του μεγέθους της μπαταρίας των 12V που απαιτείται για την τροφοδοσία των βοηθητικών ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Η υιοθέτηση του MHSG σημαίνει επίσης πως η συμβατική μίζα μπορεί να γίνει μικρότερη και να χρησιμοποιείται κυρίως για την κρύα εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το φορτίο της μπαταρίας των 48V βοηθά στις περισσότερες περιπτώσεις στην εκκίνηση του κινητήρα.
Το νέο υβριδικό σύστημα κινητήρων πετρελαίου EcoDynamics+ της Kia είναι συμβατό τόσο με μηχανικά όσο και με αυτόματα κιβώτια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διατάξεις εμπρός και πίσωκίνησης καθώς και τετρακίνησης.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης. Η Kia θα ανακοινώσει ένα πιο συγκεκριμένο πλάνο για την παρουσίαση της νέας ήπιας υβριδικής της τεχνολογίας τους επόμενους μήνες.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]