Συγκεκριμένα, σε σπάνιες περιπτώσεις και υπό συγκεκριμένες συνθήκες, για παράδειγμα σε πολύ απότομη αλλαγή κατεύθυνσης με τρεις επιβάτες στο πίσω κάθισμα, υπάρχει το ενδεχόμενο να απασφαλιστεί η πίσω αριστερή ζώνη. Καθώς η ασφάλεια αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τη μάρκα, η ενδεδειγμένη τεχνική λύση έχει ήδη προσδιοριστεί: ένας ανασχεδιασμένος μηχανισμός ασφάλισης της ζώνης.
24ωρo backstage: Ποιος ήταν ο άνθρωπος της Michelin που έκλεψε την παράσταση;
Η διαδικασία έγκρισης και υλοποίησης της συγκεκριμένης τεχνικής λύσης έχει ήδη δρομολογηθεί.
Η σχετική καμπάνια ανάκλησης θα ανακοινωθεί τις επόμενες εβδομάδες με παράλληλη γραπτή ενημέρωση των ιδιοκτητών. Μέχρι την υιοθέτηση της τεχνικής λύσης συνιστάται να μην χρησιμοποιείται η μεσαία πίσω θέση. Η αντικατάσταση του μηχανισμού ασφάλισης με τη νέα υλοποίηση, θα γίνει χωρίς την παραμικρή οικονομική επιβάρυνση για τους ιδιοκτήτες.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]