Οι επενδύσεις της Seat εντάσσονται στο στρατηγικό επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας συνολικού ύψους 3,3 δις ευρώ που ξεκίνησε το 2015 και θα ολοκληρωθεί το 2019. Η ισπανική μάρκα επένδυσε 900 εκατομμύρια ευρώ στον τομέα R&D στα νέα μοντέλα Ibiza και Arona.
Ανεπτυγμένο εξ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη, το νέο Ibiza κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Μαρτορέλ στη Βαρκελώνη, στη γραμμή παραγωγής 1. Πρόκειται για ένα εργοστάσιο που παράγει τα περισσότερα οχήματα στην Ισπανία. Βασισμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα MQB A0, το νέο Ibiza διακρίνεται για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας.
Στην ίδια γραμμή παραγωγής κατασκευάζεται και το crossover Arona. Επιπλέον, στο εργοστάσιο στο Μαρτορέλ κατασκευάζεται το Seat Leon καθώς και το Audi Q3.
Όσον αφορά την παθητική και ενεργητική ασφάλεια, το νέο Arona είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα οδηγικής υποβοήθησης όπως, Front Assist, Hill Hold Control, Σύστημα Ανίχνευσης Κούρασης, Αισθητήρες Φωτός και Βροχής, Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων, Σύστημα Προειδοποίησης Οπισθοπορείας, Ανίχνευση Τυφλού Σημείου, Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης με Κάμερα Οπισθοπορείας και Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργία Stop&Go.
Από άποψη συνδεσιμότητας και άνεσης διαθέτει, συστήματα infotainment, όπως το Keyless Entry με Start & Stop System, την υψηλής ακρίβειας και ποιότητας πίσω κάμερα, την premium οθόνη 8″ black panel, την ασύρματη βάση φόρτισης τηλεφώνου με κεραία GSM και το ηχοσύστημα BeatsAudioTM. Το Arona είναι πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο χάρη στα Apple Car Play, Android Auto, Mirror Link και DriveApp.
Το νέο Arona από το τέλος του 2018 θα διαθέτει επίσης και το νέο ψηφιακό cockpit, προσφέροντας καλύτερη λειτουργικότητα, υψηλότερη ψηφιακή ανάλυση καθώς και τη διαδραστική φωνητική υπηρεσία Amazon Alexa.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα άμεσου ψεκασμού, στροβιλοσυμπιεστή και αυτόματο σύστημα stop&go. Υπάρχουν τρείς διαφορετικοί κινητήρες βενζίνης, όλοι με αλουμινένιο μπλοκ. Ο πρώτος είναι ο 3-κύλινδρος, 1.0 TSI 95 ίππων με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας 1.0 TSI 115 ίππων έρχεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο DSG διπλού συμπλέκτη. Η έκδοση 95 ίππων έχει μέγιστη ταχύτητα 173 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 – 100 χλμ./ώρα σε μόλις 11,6”. Μέγιστη ροπή 17, 5 χλγμ. μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Μέση κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 112 γραμ./χλμ.
Ο κινητήρας απόδοσης 115 ίππων, έχει μέγιστη ταχύτητα 182 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 9,8΄΄ με μηχανικό κιβώτιο και σε 10΄΄ με κιβώτιο DSG. Εκπέμπει 114 γραμ. CO2/χλμ. μέση κατανάλωση 5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Ο τρίτος κινητήρας βενζίνης, 1.5 TSI EVO 150 ίππων με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, αποκλειστικά στην έκδοση FR, με 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Όσον αφορά τις εκδόσεις πετρελαίου, ο κινητήρας 1.6 TDI διατίθεται με 95 ίππους (5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 7-τάχυτο κιβώτιο DSG) καθώς και με 115 ίππους (6-τάχυτο κιβώτιο).
Η Seat είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες της ισπανικής οικονομίας και κατέχει ηγετική θέση στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας που σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το 1% του ΑΕΠ της Ισπανίας και πάνω από 4% του ΑΕΠ της Καταλονίας. Με περισσότερους από 14.000 εργαζόμενους, η Seat είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης και δημιουργεί έξι παράλληλες θέσεις εργασίας για κάθε μία κύρια θέση εργασίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]