Οι πωλήσεις SEAT το πρώτο 4μηνο της χρονιάς καταγράφουν επίσης όγκους ρεκόρ. Συνολικά, η εταιρεία από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο πούλησε 189.300 οχήματα παγκοσμίως, δηλαδή 19,3% περισσότερα αυτοκίνητα από το 2017 (158.700).
Ειδικότερα, το πρώτο 4μηνο η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με την Αλγερία ήταν οι τέσσερις ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2017. Η Ισπανία, η κορυφαία αγορά της SEAT, σημείωσε αύξηση κατά 15,9% με συνολικά 39.200 πωληθέντα αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (35.300 πωλήσεις, +19.0%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (23.700 πωλήσεις, +13.8%). Η Γαλλία και η Ιταλία, δύο στρατηγικές αγορές για τη SEAT σημείωσαν επίσης αύξηση φτάνοντας τις 10.000 πωλήσεις (+13,3%) και τις 8.400 πωλήσεις (+17,5%) αντίστοιχα.
Στην Ανατολική Ευρώπη, οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 22,8% μέχρι το τέλος Απριλίου, με συνολικά 12.700 πωληθέντα αυτοκίνητα, χάρη στη δυναμική χωρών όπως η Τσεχική Δημοκρατία (3.100, +16.4%), η Σλοβακία (1.800, +150.3%) και τη Σλοβενία (1.000, +26.7%). Εκτός Ευρώπης, η ανάπτυξη της SEAT ήταν ακόμη υψηλότερη σημειώνοντας αύξηση 24,8% με συνολικά 28.300 αυτοκίνητα. Το κλειδί αυτής της αύξησης ήταν η άνοδος των πωλήσεων στην Αλγερία, όπου τα 10.000 οχήματα που πωλήθηκαν είναι 10 φορές περισσότερα από τα αντίστοιχα για το 2017, στο Μαρόκο (900 πωλήσεις, +64,8%) και στη Τυνησία (700 πωλήσεις, +19,2%).
Στην ελληνική αγορά, ο περασμένος Απρίλιος ήταν ένας ιδιαίτερα θετικός μήνας στις πωλήσεις. Με 358 ταξινομήσεις και 3.4% συνολικό μερίδιο αγοράς, η εταιρεία είδε τα μεγέθη της να αυξάνονται κατά 209% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2017 (116 ταξινομήσεις). Ειδικά στις λιανικές ταξινομήσεις, η επίδοση ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική καθώς με 138 ταξινομήσεις, η SEAT εξασφάλισε μερίδιο αγοράς της τάξης του 3.8%. Συγκεντρωτικά στο πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς, η SEAT συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ελλάδα, με συνολικά 1.015 ταξινομήσεις, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 128% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς (444 ταξινομήσεις).
Τέλος σε ότι αφορά τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, η αύξηση των πωλήσεων και η θετική επίδραση από το λανσάρισμα του νέου Arona συνέβαλαν στην αύξηση των λειτουργικών κερδών που έφθασε στα 85 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018, 51,4% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (56 εκατομμύρια ευρώ). Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 2.782 δις ευρώ 11,8% μεγαλύτερος από το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους (2017: 2.487 δις ευρώ).
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]