Αυτό σημαίνει ότι είναι 12 ετών, που είναι μια ολόκληρη ζωή με το ρυθμό που εξελίσσεται το αυτοκίνητο αυτή την εποχή.
Τα ατυχή αποτελέσματα του Punto στις δοκιμές του Euro NCAP δείχνουν καθαρά πόσο μεγάλη είναι η πρόοδος στην ασφάλεια τα τελευταία χρόνια. Και είναι μια απάντηση σε όσους λένε ότι δεν τους ενδιαφέρουν η τεχνολογία και τα ηλεκτρονικά «γκάτζετ», αλλά θέλουν απλά ένα οικονομικά προσιτό και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς. Διότι όλοι ενδιαφερόμαστε για τη σωματική μας ακεραιότητα και τη ζωή μας.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μετά τις τελευταίες δοκιμές του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού φορέα, το Punto πήρε τον ανεπιθύμητο τίτλο του ανασφαλέστερου αυτοκινήτου που έχει δοκιμαστεί. Βέβαια, η βαθμολόγηση σήμερα γίνεται με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι παλιά, καθώς δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, που το Punto δεν έχει καθόλου.
Το σουπερμίνι της FIAT δοκιμάστηκε στη βασική έκδοση 1.2 των 65 ίππων και πήρε 51% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, 43% στην προστασία των παιδιών, 52% σε αυτήν των πεζών και 0% στον τομέα των βοηθημάτων ασφαλείας. Στα επεξηγηματικά σκίτσα, πολύ λίγα τμήματα των ανδρεικέλων έχουν πράσινο χρώμα, που δείχνει καλή προστασία. Τα περισσότερα είναι κίτρινα (επαρκής προστασία) ή πορτοκαλί (οριακή). Η προστασία του κορμού των πίσω επιβατών κρίθηκε αδύναμη στην πλήρως μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο.
Τα αποτελέσματα στις πλευρικές συγκρούσεις είναι αναπάντεχα καλά αν αναλογιστούμε ότι το αυτοκίνητο δεν είχε πλευρικούς αερόσακους. Στην οπίσθια σύγκρουση όμως οι πίσω επιβάτες κινδυνεύουν καθώς η προστασία του αυχένα τους είναι «οριακή», ενώ αυτή για τους εμπρός επιβάτες παίρνει τη χειρότερη βαθμολογία που υπάρχει αφού αξιολογείται ως «φτωχή».
Πηγή: drive.gr