Τα supercars λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών τους είναι τοποθετημένα στο υψηλότερο σκαλί της γκάμας της κάθε μάρκας. Η Honda έχει επενδύσει ιδιαίτερα μεγάλα ποσά στην εξέλιξη του νέου NSX.
Το υπεραυτοκίνητο της ιαπωνικής μάρκας φέρνει νέα στοιχεία στην αυτοκίνηση, τα οποία σταδιακά θα περάσουν και στα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.
Τα νέα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το προηγμένο σύστημα κίνησης, η ενεργή τετρακίνηση (AWD), ένα ειδικών προδιαγραφών εννιατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ένα υψηλής ακαμψίας πλαίσιο.
Το νέο σύστημα Sport Hybrid SH-AWD απαρτίζεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 3.500 κ.εκ. τοποθετημένο στο κέντρο, που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες της μονάδας Twin Motor Unit (TMU).
Το νέο κιβώτιο Dual Clutch Transmission (9DCT) εννέα σχέσεων συνεργάζεται με τον κινητήρα με σκοπό τις σχεδόν άμεσες αλλαγές σχέσεων. Το ανέβασμα διαρκεί μόλις 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο χαρακτήρας των επιδόσεων του NSX προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του οδηγού μέσω του Integrated Dynamics System (IDS). Διαθέτει τέσσερα προφίλ οδήγησης: Quiet, Sport, Sport+ και Track. Ανάλογα προσαρμόζουν τα συστήματα διεύθυνσης, φρένων, γκαζιού, αναρτήσεων κ.α.
Οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν μία δομή αμαξώματος, η οποία αποτελεί την κατάλληλη πλατφόρμα για το προηγμένο σύστημα κίνησής του. Χρησιμοποίησαν τεχνικές μηχανολογίας και παραγωγής για το αμάξωμα πολλαπλών υλικών, ώστε να παρέχει μέγιστη δομική ακαμψία, να υποστηρίζει τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και να ικανοποιεί τους στόχους για ορατότητα του οδηγού, ασφάλεια στις συγκρούσεις, αντοχή και αξιοπιστία.
Για παράδειγμα, η κατάργηση των χυτών αλουμινένιων συνδέσμων επιτρέπει πιο κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους, μειωμένη μάζα και αναβαθμισμένη συμπεριφορά στις συγκρούσεις. Τρισδιάστατα δομικά στοιχεία που κατασκευάζονται μέσω κάμψης και ψύξης δημιουργούν λεπτές, αλλά ισχυρές κολόνες Α που μεγιστοποιούν την προς τα εμπρός ορατότητα, πληρώντας τις προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας, όπως η αντοχή της οροφής σε περίπτωση ανατροπής.