Μπορεί να μας πει πού ήταν στις 14 του Σεπτέμβρη 2017, όταν, παρουσία του Τσίπρα, στην Κέρκυρα, έγινε η πώληση και μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική εταιρία Ferrovie dello Stato Italiane SpA, με πρόεδρο του Διοικητικού της Συμβουλίου Ιταλό; Μπορεί να μας πει, όταν η κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου πούλησε την εταιρία στους Ιταλούς, αν αυτός, αγανακτισμένος, για την απώλεια του δημόσιου χαρακτήρα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραιτήθηκε από υπουργός; Τότε, ζήτησε από τους πολίτες να κατέβουν στο Σύνταγμα να διαμαρτυρηθούν, επειδή περνούσε σε ιδιώτες; Υπάρχει και συνέχεια! Μπορεί να μας πει ο Βερναρδάκης γιατί ο Τσίπρας συναίνεσε και ξεπούλησε το ΤΑΙΠΕΔ την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αντί πινακίου φακής; Αντί 45 εκατομμυρίων ευρώ; Τότε δεν κατάλαβε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖ-ΑΝ.ΕΛ., στην οποία μετείχε, παρέδωσε μπιτ παρά μία δημόσια επιχείρηση;
Δεν σιχαίνομαι τίποτε περισσότερο από τους πολιτικούς που, ενώ έχουν διαχρονικά την πολιτική ευθύνη, όταν συμβεί «η στραβή» και βρίσκονται στην αντιπολίτευση, σπεύδουν, σαν κοράκια, να κατασπαράξουν την κυβέρνηση. Αλλά το έργο της ηλεκτροκίνησης και της σηματοδότησης της γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης είχε ανακοινωθεί, δημόσια και πανηγυρικά, από τον Σπίρτζη ότι θα ήταν έτοιμο μέσα στους πρώτους μήνες του 2018. Οτι είχε υπογραφεί η σχετική σύμβαση, ώστε οι πολίτες που θα επέλεγαν τη μετάβασή τους με τρένο στη Θεσσαλονίκη να είναι απολύτως ασφαλείς. Ποιος ήταν αυτός που έκανε τις περισπούδαστες δηλώσεις; Περαστικός που είδε φως κι ανέβηκε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης; Και δεν μας λέει ο πολύς Βερναρδάκης: πότε παραδόθηκε το έργο που θα εξασφάλιζε τους πολίτες; Δεν ξέρει! Να του πω εγώ: ΠΟΤΕ!
Κι επειδή scripta manent, να θυμίσω στον Βερναρδάκη που καλεί, δάκρυ χέων, να κατεβούμε στους δρόμους, ότι ο σύντροφός του Σπίρτζης, στις 21 Μαΐου 2019 -ήτοι 40 μέρες πριν από τις εκλογές-, πηγαίνοντας «εκδρομή» με το Ιntercity Express, είχε κάνει διαφήμιση λέγοντας «πόσο ωραίο και άνετο είναι το ταξίδι σε 3,5 ώρες». Ομως τι είχε γίνει με την παράδοση του έργου της αυτοματοποίησης δεν είπε κουβέντα.
Δεν θα τα έγραφα όλα αυτά, αλλά εδώ θρηνούμε 60 ανθρώπους που, από ένα λάθος, χάθηκαν, βυθίζοντας την Ελλάδα στο πένθος και στην οδύνη. Οι αρμόδιοι θα αποδώσουν τις ευθύνες, όπου αναλογούν. Αλλά το να καλεί ο πας Βερναρδάκης σε διαμαρτυρία, με άταφους τους νεκρούς και με τα σίδερα ακόμη να καπνίζουν, είναι βαρύ και ασήκωτο. Πρέπει να είναι κανείς πολύ χοντρόπετσος…