Η «χούντα του Μητσοτάκη», τα «πετσωμένα Μέσα», οι «αργυρώνητοι δημοσιογράφοι», το «κόμμα που καλύπτει παιδοβιαστές», όλα αυτά εντάσσονται στην ατζέντα του κομματικού στρατού που έχει αντιγράψει τραμπικές μεθόδους για να συκοφαντεί τους πολιτικούς αντιπάλους.
Μόνο που κάποτε έρχεται η στιγμή της σύγκρουσης με την πραγματικότητα και η προπαγάνδα, μαύρη ή μη, διαλύεται σαν τη σκόνη στη θάλασσα. Επί εβδομάδες ο ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει με τα προεκλογικά σποτ μία Ελλάδα που βρίσκεται σε απόγνωση, με επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτα, υπαλλήλους που μένουν άνεργοι, αγρότες που δεν μπορούν να πουλήσουν τις αγκινάρες, μόνο τους συνταξιούχους που έκλαιγαν έξω από τα ATMs την περίοδο του δημοψηφίσματος δεν έβαλαν για να συμπληρωθεί η εικόνα.
Και έρχεται η στιγμή της παλίρροιας, όταν όλοι μπορούν να δουν ποιοι κολυμπούν γυμνοί.
Ερευνα που πραγματοποίησε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, ο μεγαλύτερος θεσμικός φορέας για τις μικρομεσαίες παραγωγικές δυνάμεις, έδειξε ότι η εικόνα της αγοράς δεν έχει την παραμικρή σχέση με τη μαυρίλα των διαφημιστικών σποτ του ΣΥΡΙΖΑ. Αντί για μαζικές απολύσεις, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν 9 στις 10 επιχειρήσεις διατήρησαν ή αύξησαν το προσωπικό τους το 2022. Ο κανόνας στην αγορά εργασίας δεν είναι η απόλυση αλλά η πρόσληψη. Συγκεκριμένα, το 28% δήλωσε ότι αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων, το 60% τον διατήρησε σταθερό και μόνο το 12% προέβη σε μείωση του προσωπικού.
Οι επιχειρήσεις βλέπουν την οικονομία να αναπτύσσεται και ψάχνουν εργαζομένους. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, μόλις το 3% των εμπορικών και βιομηχανικών μονάδων δήλωσε ότι βρήκε με ευκολία τις δεξιότητες που αναζητούσε, το 31% απάντησε ότι η εύρεση των κατάλληλων ανθρώπων δεν ήταν εύκολη αλλά κατάφερε να καλύψει τις ανάγκες του, ενώ το 17% τόνισε ότι ο βαθμός δυσκολίας ήταν τόσο μεγάλος που προβλέπει ότι δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει σωστά το πρόβλημα των κενών θέσεων.
Η Δώρα, η Γαρυφαλλιά και αύριο;
Μάλιστα, τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας προσέλκυσης προσωπικού με βάση τις δεξιότητες φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι μικρότερες επιχειρήσεις, με τζίρο κάτω από 250.000 ευρώ, καθώς το 41,2% προβλέπει ότι δεν θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες του σε εργατικό δυναμικό.
Δηλαδή το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με τον μικρομεσαίο που σκέφτεται με αγωνία πώς θα πει στη μοναδική του υπάλληλο ότι θα βάλει λουκέτο είναι μακριά από την πραγματικότητα, η απολυθείσα θα μπορέσει να βρει εύκολα δουλειά σε ομοειδείς επιχειρήσεις, και μάλιστα μικρές, που ψάχνουν και δεν βρίσκουν προσωπικό.
Ο Τσίπρας, προκειμένου να διασωθεί εκλογικά, προχώρησε και σε μία εξαγγελία τύπου Μαυρογιαλούρου, για ελεύθερη πρόσβαση των μαθητών στα πανεπιστήμια ακόμα και με λευκές κόλλες.
Με αυτό τον τρόπο όχι απλώς εξαπατά χιλιάδες νέους, αλλά έρχεται σε αντίθεση με τη βασική κατεύθυνση της κυβέρνησης, που είναι η ενίσχυση της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης για όσους μαθητές δεν έχουν τις δυνατότητες να εισαχθούν σε πανεπιστημιακές σχολές. Σύμφωνα με την έρευνα του ΕΒΕΑ, το 63,5% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι είναι δύσκολο να βρει καλά καταρτισμένους εργαζομένους σε τεχνικές ειδικότητες, δηλαδή εκεί υπάρχει τεράστια έλλειψη προσωπικού που θα καλυφθεί μέσω της αναβάθμισης της τεχνικής εκπαίδευσης και όχι της εξαπάτησης των μαθητών.
Ο ΣΥΡΙΖΑ τα έβαλε με την αλήθεια και θα χτυπήσει σε τοίχο στις 21 Μαΐου.