Προκειμένου η κυβέρνηση Τσίπρα να υλοποιήσει τις υποχρεώσεις του μνημονίου Τσίπρα, ο -εξαφανισθείς- Σπίρτζης υπέγραψε μετά του Τσακαλώτου τη χαριστική σύμβαση, όπου διαγράφονταν τα χρέη του ΟΣΕ, προκειμένου να πωληθεί χωρίς βάρη στους Ιταλούς. Εχετε μήπως απορία ποιοι ωφελήθηκαν από αυτή τη λεόντειο σύμβαση για την οποία ο αρμόδιος -εξαφανισθείς- Σπίρτζης επαίρετο; Βγήκαν διπλά ωφελημένοι οι αγοραστές της TRENITALIA.
Ας δούμε σε τι αντιστοιχούσαν τα 45εκατομμύρια αργύρια του ξεπουλήματος, για τα οποία πανηγύρισε ο ΣΥΡΙΖΑ. Ηταν ακριβώς τα έσοδα που θα έδινε το κράτος ως ετήσια επιδότηση για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Δηλαδή, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, υπουργός Οικονομικών, και ο Χρήστος Σπίρτζης, υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, χάρισαν, με φαρδιά-πλατιά την υπογραφή τους, στην ιδιωτική εταιρία Hellenic Train -μέλος του Ομίλου FS, βασικό πάροχο σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων στην Ελλάδα- τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους 692.161.809,27 ευρώ, όπως ήταν ο απαράβατος όρος για να περάσει στους μάγκες Ιταλούς.
Στόχος του Μασκ: Τα εργασιακά δικαιώματα
Οποιος ψάξει στο φύλλο της «Εφημερίδας της Κυβερνήσεως» της 12ης Σεπτεμβρίου 2017, τεύχος δεύτερο, θα ανακαλύψει ότι «το σύνολο των κρατικών ενισχύσεων που θα παρασχεθούν προς την εταιρία με τη μορφή διαγραφής χρεών είναι έως του ποσού των 748.605.250 ευρώ. Δηλαδή, είχαν προβλέψει Σπίρτζης-Τσακαλώτος όχι μόνον τη διαγραφή του χρέους, αλλά πρόσθεταν και την καταβολή της ετήσιας επιδότησης στη -νυν- Helenic Train, που έφτανε στο ύψος της… εξαγοράς.
Εφτανε αυτό; Ο Τσακαλώτος και ο Σπίρτζης είναι κιμπάρηδες. Υπέγραψαν, ως εκπρόσωποι του Ελληνικού Δημοσίου, και συμφωνία με την ιταλική εταιρία για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές, παρέχοντας πρόσθετα έσοδα 750.000.000 ευρώ για τα επόμενα δέκα συν πέντε χρόνια και με δυνατότητα παράτασης. Επίσης, 50.000.000 ήταν η ετήσια αποζημίωση που κατέβαλε το ελληνικό κράτος στους Ιταλούς για την εκτέλεση των συμφωνημένων δρομολογίων.
Ποιος πλήρωσε τη διαγραφή των χρεών και ποιος πληρώνει μέχρι σήμερα την ιταλική εταιρία; Ο φορολογούμενος πολίτης. Και να πεις ότι οι Ιταλοί τήρησαν τους όρους που ορίζονταν στη σύμβαση του ξεπουλήματος… Υποτίθεται ότι θα επένδυαν 500 εκατομμύρια για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων. Αλλά δεν επενδύθηκε ευρώ τσακιστό.
Πιστεύω ότι, μετά την τραγωδία στα Τέμπη, που θα αποδοθούν οι αδιαμφισβήτητες ευθύνες που αναλογούν σε όλους και στους Τσίπρα, Τσακαλώτο και εξαφανισθέντα Σπίρτζη, δεν θα έχουν πού να κρυφτούν. Η σύμβαση της ιδιωτικοποίησης την οποία υπέγραψαν δεν μπορεί να παραμένει πλέον μυστική. «Δικαιοσύνη σε όλα» δεν λένε; Ετσι!