Oταν τα ποσοστά της Ν.Δ. ανεβαίνουν, τότε οι δημοσκοπήσεις είναι «στημένες».
ΩΡΑΙΕΣ είναι οι θεωρίες, αλλά υπάρχει και η πραγματικότητα. Τι δείχνει η πραγματικότητα; Πως από τον Ιανουάριο του 2016 η Ν.Δ. βρίσκεται μπροστά σε όλα, μα όλα τα γκάλοπ. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και στις κάλπες του 2019, και μάλιστα με το παραπάνω.
ΛΙΓΕΣ ημέρες πριν από τις ευρωεκλογές που έγιναν τον Μάιο του 2019, τα γκάλοπ έδειχναν τη διαφορά Ν.Δ. – ΣΥΡΙΖΑ γύρω στις 5 με 7 μονάδες. Τελικά, το εκλογικό σκορ έγραψε 10,5 μονάδες διαφορά. Κανονικά, ο Μητσοτάκης θα έπρεπε να είχε καταγγείλει τις μετρήσεις, αλλά δεν είχε κανέναν λόγο να το κάνει.
ΑΞΙΖΕΙ, μάλιστα, να θυμηθούμε ότι υπήρχε μία εταιρία(;) δημοσκοπήσεων με την ονομασία Vox Pop που ισχυριζόταν ότι η διαφορά ήταν μόλις δύο μονάδες. Επίσης, το βράδυ των ευρωεκλογών, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στα πάνελ αγνοούσαν τα exit polls που έδειχναν γύρω στις 8 μονάδες διαφορά και έλεγαν πως το αποτέλεσμα θα κλείσει στις 2 με 3 μονάδες. Δεν φαίνεται να πτοήθηκαν από τη βαριά συντριβή τους με 10,5 μονάδες.
ΕΠΙΣΗΣ, στην Κουμουνδούρου θέλουν να… ξεχνούν ότι ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας είχε στείλει απολογητικό SMS, ζητώντας συγγνώμη, προς τον τότε πρόεδρο του Συλλόγου Εταιριών Δημοσκόπησης και Ερευνας Αγοράς, Δημήτρη Μαύρο.
Kινεζική απόβαση στην πίσω αυλή του Τραμπ
ΣΤΙΣ εθνικές εκλογές του Ιουλίου του 2019, τα γκάλοπ έδειχναν πάνω από 10 μονάδες διαφορά. Η αλήθεια είναι πως δεν έπιασαν το κύμα επανασυσπείρωσης που πέτυχε τις τελευταίες ημέρες ο ΣΥΡΙΖΑ και πήγε το τελικό σκορ της ήττας του στις 8,5 μονάδες.
ΤΑ γκάλοπ, όπως λέει και το κλισέ, αποτελούν φωτογραφία της στιγμής, δεν είναι… ΠΡΟΠΟ. Δεν βγάζουν το τελικό αποτέλεσμα. Δείχνουν, όμως, με πολύ καλό ποσοστό επιτυχίας το πού περίπου θα κινηθούν τα κόμματα.
ΟΛΕΣ, λοιπόν, οι εταιρίες δημοσκοπήσεων δείχνουν αυτή τη στιγμή ξεκάθαρο προβάδισμα της Ν.Δ. από 5 έως 7 μονάδες. Θα δούμε τι θα δείξουν πλησιάζοντας προς την 21η Μαΐου.
ΟΙ κάλπες απέχουν μόλις 25 ημέρες. Γι’ αυτό και είναι αστείο και ακατανόητο να επιτίθεται με τέτοιο μένος ο ΣΥΡΙΖΑ κατά των δημοσκοπήσεων. Γιατί οι fake καταγγελίες θα διαψευστούν στην κάλπη.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και στον ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζουν ότι θα χάσουν, και μάλιστα με διαφορά. Πιθανότατα, η τακτική επιθέσεων στις εταιρίες δημοσκοπήσεων, στα μέσα ενημέρωσης και γενικότερα στο «σύστημα» έχει δύο λόγους. Να υπάρξει άλλοθι για τη βαριά ήττα που έρχεται και να γίνει μια τελευταία προσπάθεια να προσελκύσουν κάποιους από τους «αντισυστημικούς» που κινούνται προς τον Βαρουφάκη.