ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΥΓΕΙΑ

Συμπληρώματα διατροφής που έχουμε ανάγκη μετά τα 50

ΕΟΦ: Προσοχή! Λίστα με συμπληρώματα διατροφής που δεν έχουν έγκρισή μας!

Newsroom eleftherostypos.gr

Ακόμη και εάν μέχρι σήμερα δεν έχει χρειαστεί να λάβετε κάποιο φάρμακο ή συμπληρώματα διατροφής, κοντά στην ηλικία των 50 ετών θα γίνει απαραίτητη η συμπλήρωση της δίαιτάς σας.

Αυτό ισχύει φυσικά και στην περίπτωση που η διατροφή σας είναι ισορροπημένη.

Τα 50 θέλουν λίγο… σπρώξιμο

Η χρήση συμπληρωμάτων διατροφής μετά τα 50 είναι απολύτως εξειδικευμένη ανάλογα με την ανάγκη ή το οικογενειακό ιστορικό του καθενός.

Υγεία των οστών: Η ικανότητα των οστών να αναδημιουργούνται μειώνεται δραματικά μετά την ηλικία των 50 ετών, ιδιαιτέρως στις γυναίκες οι οποίες επηρεάζονται από τις ορμονικές διακυμάνσεις της εμμηνόπαυσης. Η υγεία των οστών υποστηρίζεται από τη βιταμίνη D και το ασβέστιο, των οποίων οι Συνιστώμενες Ημερήσιες Ποσότητες αυξάνονται μετά τα 50 έτη κατά 25% και 20% αντίστοιχα.

Υγεία της καρδιάς: Οι κακές συνήθειες διατροφής και η απουσία άσκησης, το άγχος, το κάπνισμα και άλλοι παράγοντες, εντείνουν την ανάγκη για προστασία της καρδιάς και των αγγείων. Μπορεί να μην αισθανθείτε άμεσα τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής στην υγεία της καρδιά σας, όμως η δράση τους είναι μακροπρόθεσμη. Η επιλογές είναι πολλές: ωμέγα 3 για τη μείωση των τριγλυκεριδίων, πολυφαινόλες για αντιοξείδωση, πολυβιταμίνες για διατροφική κάλυψη και προστασία.

Μνήμη: Συστατικά της φύσης, όπως το gingko bilobaκαι η θεοβρωμίνη (από το κακάο), τονώνουν τη μνήμη και τον εγκέφαλο. Παράλληλα το νευρικό σύστημα έχει μεγαλύτερες ανάγκες για τις βιταμίνες Β6 και Β12, οι οποίες συχνά αποτελούν και πρόταση του γιατρού.

Εμμηνόπαυση:  Πέραν του αυξημένου κινδύνου για οστεοπόρωση, οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση έχουν ανάγκη από την ισορροπία στο ορμονικό τους σύστημα. Η εξισορρόπηση αυτή έρχεται μέσα από μία ομάδα ουσιών φυτικής προέλευσης που ονομάζονται ισοφλαβόνες.

Προστάτης: Φυσιολογικά ο προστάτης στους άνδρες μεγαλώνει με την ηλικία. Καθώς η υπερπλασία δεν είναι αρχικά συμπτωματική, η προληπτική προσέγγιση είναι πολύ σημαντική. Φυσικά συστατικά όπως ο κολοκυθόσπορος και θρεπτικά συστατικά όπως ο ψευδάργυρος ενισχύουν την υγεία του προστάτη.

Συκώτι: Κάθε Έλληνας καταναλώνει κατά μέσο όρο 4 φάρμακα, ενώ ανά άτομο μας αντιστοιχούν 14 μπουκάλια κρασί ανά έτος. Οι συνήθειες αυτές επιβαρύνουν το εργοστάσιο του σώματός μας που απομακρύνει κάθε βλαβερή ουσία. Το εργοστάσιο αυτό είναι το συκώτι. Ίσως έχετε ακούσει πως συμπληρώματα διατροφής με milk thistle (γαϊδουράγκαθο) και χολίνη θωρακίζουν και αποτοξινώνουν το συκώτι σας.

Προτεινόμενα για εσάς

Κάνετε δίαιτα και θέλετε σουβλάκι; Κι όμως μπορείτε να το φάτε χωρίς τύψεις

Η τσικνοπέμπτη φέρνει φούσκωμα: Πώς να απαλλαχθείτε από τις τοξίνες

Γλυκό χωρίς ζάχαρη, αλεύρι και θερμίδες – Θα ξετρελαθείτε

Δυνατές ανάσες, γερά πόδια και σωματική άσκηση για να αντέξουμε την καραντίνα

Leonidas Kallidonis

Θέλετε αδύνατα πόδια; – Κι όμως γίνεται με σωστή διατροφή

Τα ενδιάμεσα γεύματα που μας τονώνουν και… μας αδυνατίζουν

Leonidas Kallidonis

Οι δείκτες τιμών που σχηματίζουν το προφίλ της υγείας σας

Leonidas Kallidonis

Φράουλες: Ποιοι τις καταναλώνουν άφοβα και ποιοι πρέπει να προσέχουν

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Πόνος στην ερωτική επαφή και ακράτεια ούρων για μία στις τέσσερις γυναίκες

Leonidas Kallidonis