ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
TECH & SCIENCE

Πάνω από 2,7 δισ. άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Βιντεοπαιχνίδια Πάνω από 2,7 δισ. άνθρωποι είναι «gamers»

Newsroom eleftherostypos.gr

Περισσότεροι από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια είτε σε περιστασιακή είτε σε τακτική βάση, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γης (7,8 δισεκατομμύρια) είναι «gamers», σύμφωνα με στοιχεία από την πλατφόρμα διεθνών στατιστικών statista.com.

Όσον αφορά την Ελλάδα, σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις η συγκεκριμένη αγορά αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς κι αυτό αποδεικνύεται και από την μεγάλη συμμετοχή που έχουν οι εκδηλώσεις αφιερωμένες στο gaming στην χώρα μας.

Προ πανδημίας, περισσότεροι από 25.000 άτομα μπορεί να βρισκόντουσαν στον ίδιο διαδικτυακό χώρο για να μοιραστούν το χόμπι τους και να περάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους και να παίξουν βιντεοπαιχνίδια.  Όμως η πανδημία έπαιξε κι αυτή καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη του gaming, καθώς το καθεστώς του lockdown οδήγησε ακόμη περισσότερους στον κόσμο των online παιχνιδιών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με στοιχεία από την διεθνή πλαρφόρμα statista.com οι φανατικοί χρήστες που ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια on line κατά μέσο όρο καταναλώνουν περίπου 3,5 ώρες τις καθημερινές, ενώ τα Σαββατοκύριακα μπορεί να υπερβούν και τις 6 ώρες, έχοντας δημιουργήσει μια τεράστια αγορά παγκοσμίως.

Ειδικά προϊόντα «Gamer» εμφανίστηκαν για πρώτη φορά όσον αφορά υπολογιστές, laptops και περιφερειακά, ενώ στη συνέχεια ήρθαν ειδικές καρέκλες, τραπέζια, γυαλιά και δεκάδες προϊόντα που κατασκευάζονται αποκλειστικά για Gamers σε σχεδόν κάθε κατηγορία από πολλές γνωστές διεθνείς επωνυμίες. Σε μερικές μάλιστα χώρες εταιρίες εστίασης ετοιμάζουν ειδικά μενού για Gamers.

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Κορωνοϊός – Lockdown: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της πανδημίας – Ποιοι είδαν «τρελές» πωλήσεις

Ανδρέας Ντίνης

Ψηφιακή Τεχνολογία και… παιδιά στην καραντίνα: Συμβουλές για τους γονείς

Leonidas Kallidonis

Ποιος κορωνοϊός; Οι Άγγλοι βγήκαν στους δρόμους για το καινούργιο Playstation!

Μαρίνα Μπενέκου

Gamer ετών… 90 μπήκε στο βιβλίο Γκίνες!

Tinad

Αύξηση ρεκόρ σημείωσαν τον Μάρτιο οι δαπάνες για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών

Ανδρέας Ντίνης

Πώς η SONY θα αντιμετωπίσει τον εθισμό των παιδιών στα βιντεοπαιχνίδια

George Michaelides