ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
TECH & SCIENCE

Ο οίκος μόδας Balenciaga κυκλοφορεί βιντεοπαιχνίδι για την παρουσίαση της νέας του κολεξιόν

Newsroom eleftherostypos.gr

Ο οίκος μόδας βρήκε έναν εναλλακτικό τρόπο να παρουσιάσει τα προϊόντα του στο κοινό, εν μέσω πανδημίας.

Συγκεκριμένα, η Balenciaga ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός βιντεοπαιχνιδιού, διαθέσιμου και online, στο οποίο οι παίκτες θα εκτελούν αποστολές σ’ ένα εικονικό βασίλειο, με τη βοήθεια χαρακτήρων ντυμένων με τα νέα σχέδια του οίκου.

Το παιχνίδι θα λέγεται «Afterworld: The Age of Tomorrow» και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 6 Δεκεμβρίου.

Ο Balenciaga δεν είναι ο μόνος οίκος μόδας που καταφεύγει σε τέτοιες τακτικές για την παρουσίαση της νέας του κολεξιόν, αλλά ακολουθεί το παράδειγμα των Burberry και Gucci.

Συγκεκριμένα, η Burberry έκανε τα αποκαλυπτήρια της τελευταίας της κολεξιόν τον Σεπτέμβριο μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Twitch, ενώ η Gucci «στρατολόγησε» τον τραγουδιστή Harry Styles για να παρουσιάσει τα κομμάτια της σε μια μίνι σειρά 7 επεισοδίων.

Τέλος, τον περασμένο Απρίλιο η εταιρεία μόδας 100 Thieves είχε χρησιμοποιήσει το διαδικτυακό παιχνίδι Animal Crossing για την παρουσίαση των δικών της ρούχων, ενώ η Balenciaga παρουσίασε επίσης κάποια δικά της σχέδια σε βίντεο που ανέβηκε στο YouTube το περασμένο καλοκαίρι.

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ, Anthony Blakemore, είπε στο BBC, σχολιάζοντας την νέα τάση:

«Βλέπουμε τις εταιρείες να καταφεύγουν σε καινοτόμους τρόπους προώθησης και πώλησης των προϊόντων τους στην ψηφιακή εποχή».

«Η μετατροπή της νέας κολεξιόν του Balenciaga σε παιχνίδι είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς οι πρωτοπόρες ψηφιακές μέθοδοι μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για την πώληση ρούχων, αλλά και για την δημιουργία μιας διασκεδαστικής διαδικτυακής εμπειρίας».

Ο Michael Branney, διευθυντής της εταιρείας ένδυσης Oh Polly, προσέθεσε επίσης:

«Αφού παρέλθει η πανδημία του κορωνοϊού, οι πελάτες θα συνεχίζουν να περιμένουν από τις εταιρείες το επίπεδο διάδρασης στο οποίο συνήθισαν μέσα στο 2020».

«Οι πελάτες πλέον ασχολούνται περισσότερο με περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας, όπως ένα βίντεο στο YouTube, παρά με πρόχειρες φωτογραφίες στο Instagram. Ίσως τα παιχνίδια και το διαδραστικό περιεχόμενο είναι το επόμενο λογικό βήμα για τις εταιρείες».

ΠΗΓΗ: BBC 

Ειδήσεις

«Δεν υπάρχει διπλό σύστημα για την καταγραφή κρουσμάτων» – Τι λένε στον «Ε.Τ.» από την Επιτροπή

Τελευταία ευκαιρία για σύνταξη πριν από τα 67 έχουν 1 εκατ. ασφαλισμένοι [αναλυτικοί πίνακες]

Κορωνοϊός: Παράταση στο lockdown και Χριστούγεννα όπως… Πάσχα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Κορωνοϊός – Εμβόλιο: Άνοιξε η πλατφόρμα των ραντεβού για τις ηλικίες 80-84 ετών – Βήμα βήμα η διαδικασία

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός – ΗΠΑ: Ο Μπάιντεν προβλέπει ότι οι νεκροί θα ξεπεράσουν τους 600.000

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός: Φόβος για τρίτο κύμα στην Ελλάδα από την βρετανική μετάλλαξη «Nelly» – Ποιος μάσκες προστατεύουν καλύτερα

Ανδρέας Ντίνης

Σχολεία: Πώς θα ανοίξουν γυμνάσια και λύκεια από την 1η Φεβρουαρίου – Τι ισχύει για τα φροντιστήρια

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός – Ανησυχία Σαρηγιάννη: Υπάρχει φόβος για επιτάχυνση 3ου κύματος από την μετάλλαξη

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός – «Βόμβα» Τζόνσον: Το μεταλλαγμένο στέλεχος «ίσως είναι πιο θανατηφόρο»

Tinad

«Bild»: Νέο πρόβλημα με τα εμβόλια – Η AstraZeneca ίσως να μην παραδώσει στην Ε.Ε. τον αριθμό που συμφώνησε

Tinad

Κορωνοϊός: Σε αυτές τις περιοχές παρατείνονται τα «σκληρά» lockdown – Πού αίρονται τα μέτρα

Tinad

Κορωνοϊός – Παπαευαγγέλου: 6.000 τα ενεργά κρούσματα στη χώρα – Τα μισά στην Αττική

Tinad