Ελεύθερος Τύπος
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Προεκλογικά εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης… που δεν λειτουργεί ακόμα [εικόνες]

Newsroom eleftherostypos.gr

Σε πανηγυρικό, προεκλογικό κλίμα έγινε η τοποθέτηση του πρώτου συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης στις ράγες του αμαξοστασίου της Πυλαίας, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

Μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, ήταν η Κατερίνα Νοτοπούλου υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τον ΣΥΡΙΖΑ ,ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, που όλα χαμόγελα αντιμετώπισαν με άνεση τους φωτογράφους.

Ο συρμός έφτασε από τη Νότια Ιταλία στην Ηγουμενίτσα και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με τράκτορες στη Θεσσαλονίκη.

«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι για τον τελικό προορισμό του, τη Θεσσαλονίκη.

Ο πρώτος συρμός είναι τέσσερα βαγόνια, το καθένα από τα οποία έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρα, ενώ το συνολικό του μήκος είναι 51 μέτρα.

Ο συγκεκριμένος συρμός είναι αυτός ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις πρώτες δοκιμές του μετρό Θεσσαλονίκης, στα δοκιμαστικά δρομολόγια που θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ σταδιακά θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη οι συνολικά 18 συρμοί, ώστε στο τέλος του 2020 να ξεκινήσει η λειτουργία του.

Οι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό και πλήρως κλιματιζόμενοι. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούν να αναπτύξουν θα είναι 80χλμ την ώρα, ενώ η μέση εμπορική ταχύτητα υπολογίζεται στα 30χλμ την ώρα.

Η χρονική απόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών ημερησίως ανά συρμό, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Προτεινόμενα για εσάς

«Θύμα» του κορωνοϊού και ο ξενοδοχειακός κλάδος: Απώλειες 350 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο

Tinad

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Τον σκότωσε η πρώην νύφη του με… τηγάνι – Πώς έφτασαν στα ίχνη της 54χρονης

Tinad

Κικίλιας: Το ψηφιακό Κέντρο Υγείας Καμένων Βούρλων είναι ένα πρότυπο για εμάς

Tinad

Σοκ: Στα επίπεδα του Απριλίου ο κορωνοϊός στα αστικά λύματα της Θεσσαλονίκης

Μιχάλης Μάρδας

Τραγωδία: Κατέληξε το αγοράκι που είχε ανασυρθεί αναίσθητο από παραλία της Θεσσαλονίκης

Μιχάλης Μάρδας

Επίθεση με τρικάκια και μπογιές στο πολιτικό γραφείο της Άννας Ευθυμίου

Tinad

Στις φλόγες διαμέρισμα στις Συκιές Θεσσαλονίκης – Δεν υπήρξαν τραυματίες

Tinad

Αρπαγή μαθήτριας: Οι Αρχές «χτενίζουν» το λάπτοπ και τις διαδικτυακές επαφές της 33χρονης – Η σύνδεση με κυκλώματα στη Γερμανία

Tinad

Βρήκαν θησαυρό σκάβοντας για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά [εικόνες & βίντεο]

Μιχάλης Μάρδας