Ελεύθερος Τύπος
ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Εταιρεία που φτιάχνει γυναικεία εσώρουχα φιλοδοξεί να δώσει νέο ενδιαφέρον στο Μουντιάλ [βίντεο]

Εταιρεία που φτιάχνει γυναικεία εσώρουχα φιλοδοξεί να δώσει νέο ενδιαφέρον στο Μουντιάλ [βίντεο]

Έντονες γυναικείες αντιδράσεις έχει ξεσηκώσει ένα… πρωτότυπο προϊόν που διαφημίζει μεξικάνικη εταιρεία που παράγει γυναικεία εσώρουχα, με αφορμή το Μουντιάλ. Το συγκεκριμένο προϊόν, όπως διατείνονται οι κατασκευαστές, επιδιώκει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του γυναικείου κοινού για το Μουντιάλ.

Συγκεκριμένα, το νέο γυναικείο εσώρουχο που δημιούργησε η εταιρεία Vicky Form δονείται στις καλές φάσεις των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με τη «δράση» μάλιστα να κορυφώνεται όταν κάποιος παίκτης σκοράρει.

Το νέο εσώρουχο έχει τίτλο «Siente el Juego» (Νιώσε το παιχνίδι) και παρουσιάστηκε λίγα 24ωρα πριν την πρεμιέρα του Μουντιάλ, με μια «καυτή» διαφήμιση.

«Κάθε χρόνο τέσσερα εκατομμύρια ζευγάρια χωρίζουν εξαιτίας του ποδοσφαίρου» ενημερώνει η διαφήμιση τους τηλεθεατές, δείχνοντας ένα ζευγάρι να συζητά τα προβλήματα που το Μουντιάλ προκαλεί στη σχέση τους.

Η γυναίκα χαρακτηρίζει «άρρωστο» τον σύντροφό της λόγω της εμμονής του με την «στρογγυλή θεά». Σε αυτό το σημείο, παρουσιάζεται το προϊόν και επεξηγείται η λειτουργία του, η οποία περιλαμβάνει την «μετάφραση» των καλών φάσεων σε κάθε ματς σε ανάλογα μοτίβα δονήσεων, τα οποία ωστόσο διακόπτονται απότομα σε κάθε… φάουλ, προς απογοήτευση της γυναίκας που το φοράει.

[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]

Προτεινόμενα για εσάς

Αλλάζει το σύστημα πρόκρισης στο Μουντιάλ του 2022

Σκάνδαλο στη FIFA: Υπήρξαν δωροδοκίες για τα Μουντιάλ Ρωσίας και Κατάρ

Ανδρέας Ντίνης

Η Ελλάδα κατέκτησε το Super Bowl με αυτή την διαφήμιση [βίντεο]

Μιχάλης Μάρδας

Η Ελλάδα κατέκτησε το Super Bowl με αυτή την διαφήμιση [βίντεο]

admin

«Βόμβα»: Η WADA απέκλεισε την Ρωσία από του Ολυμπιακούς Αγώνες και το Μουντιάλ για 4 χρόνια

Δημήτρης Κατσάκος

Φουντώνει ο «πόλεμος» για τη διαφήμιση με τον Παρθενώνα – Εξώδικο από ΒΙΚΟΣ, ΕΨΑ, ΛΟΥΞ για Coca Cola

Μιχάλης Μάρδας

«Ψιτ, αγαπούλα»: Ποιός ήταν ο Τάκης Σπυριδάκης – Από το θέατρο στις περιπέτειες με τον Πίου [βίντεο]

Evanthia Karra

Η Ιρίνα Σάικ επέστρεψε: Γυμνή με διχτυωτό καλσόν στη νέα διαφήμιση του Calvin Klein

Στέργιος Πουλερές

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο ορισμός του κιτς στη διαφήμιση για το νέο του άρωμα

Στέργιος Πουλερές