Ελεύθερος Τύπος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ερευνα Mastercard: Στα καταστήματα της γειτονιάς έφερε 3 στους 4 καταναλωτές ο κορονωϊός

ΓΩΓΩ ΚΑΤΣΕΛΗ

Ψήφο εμπιστοσύνης στα καταστήματα της γειτονιάς τους δίνουν οι Ευρωπαίοι, καθώς 3 στους 4 καταναλωτές (74%) δηλώνουν ότι πραγματοποιούν όλο και περισσότερες αγορές από αυτά σε σχέση με πριν από ένα χρόνο, ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης.

Σύμφωνα με την έρευνα της Mastercard, 2 στους 3 Ευρωπαίους (65%) αναφέρουν πως έχουν επανεκτιμήσει την αξία των αγορών από τα καταστήματα της γειτονιάς τους, από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και έπειτα, αναφέροντας τη διευκόλυνση (50%), τις μικρότερες ουρές στα μεγάλα πολυκαστήματα (40%) και τον περιορισμό των μετακινήσεων (31%) ως τους τρεις βασικότερους λόγους.

Μάλιστα, εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σχετικά με τη βιωσιμότητα των τοπικών καταστημάτων. Ως κύριος τρόπος υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αναφέρεται η αύξηση των αγορών από τοπικά καταστήματα (49%).

Παράλληλα, οι καταναλωτές σημειώνουν πως έχουν αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταστηματάρχες της γειτονιάς τους (28%), ενώ εμπιστεύονται όλο και περισσότερο προτάσεις αγορών που προέρχονται από γείτονές τους ή ανθρώπους που πραγματοποιούν αγορές στην ίδια τοπική κοινωνία (26%).

Επιπλέον, σχεδόν 3 στους 4 καταναλωτές (72%) σημειώνουν πως προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα από εμπόρους που γνωρίζουν, ενώ στο ίδιο ποσοστό (72%) δηλώνουν πως εμπιστεύονται πολύ περισσότερο τις προτάσεις τους για τις αγορές τους.

Η περίοδος του lockdown, εκτός από τη διάθεση υποστήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έχει επαναφέρει και παραδοσιακές αξίες, καθώς το 58% των ερωτηθέντων δηλώνει πως χαιρετάει πιο αβίαστα τους γείτονές του σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Επιπλέον, 1 στους 5 (19%) αναφέρει πως διαθέτει εφεδρικό κλειδί του σπιτιού της διπλανής πόρτας, 44% δηλώνει πως βοηθάει τον γείτονά του στην παραλαβή διαδικτυακών παραγγελιών, ενώ το 18% των ερωτηθέντων σημειώνει πως έχει δημιουργήσει μια κοινή συνομιλία με τους γείτονές του στις πλατφόρμες και εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει πως τα ταχυδρομεία, τα μπαρ, τα σχολεία, τα πάρκα και τα ψιλικατζίδικα αποτελούν τα χαρακτηριστικότερα σημείων της εκάστοτε γειτονιάς.

Από την έντυπη έκδοση

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

 

 

 

Προτεινόμενα για εσάς

Μπαρτσελόνα: Έρχονται νέες περικοπές μισθών – Χωρισμένοι σε δύο στρατόπεδα οι παίχτες

Δημήτρης Ντόγκας

Ιρλανδία: Απαγορεύθηκαν ακόμα και οι επισκέψεις σε σπίτια – Εκτός ελέγχου ο κορωνοϊός

Δημήτρης Ντόγκας

Κορωνοϊός: 25χρονος στις ΗΠΑ νοσεί για δεύτερη φορά- ποια είναι τα συμπτώματά του

Μαρίνα Μπενέκου

«Θα κατέβω να σας φιλήσω όλους»: Aδίστακτος ο Τραμπ σε προεκλογική συγκέντρωση

Μαρίνα Μπενέκου

Πέθανε από κορονωϊό ο πατέρας του Τότι – Η ανάρτηση του ιστορικού αρχηγού της Ρόμα

Δημήτρης Ντόγκας

Νέα μείωση ενοικίου τουλάχιστον 30% σε επιχειρήσεις και μισθωτούς – Οι προϋποθέσεις [πίνακες & παραδείγματα]

Δημήτρης Ντόγκας

Συναγερμός στο Βατικανό: Γιατί φοβούνται για την υγεία του Πάπα

Μαρίνα Μπενέκου

Κορωνοϊός: Νέα μέτρα και τοπικά lockdown για τον επόμενο μήνα στην Μ. Βρετανία

Μαρίνα Μπενέκου

Ο Φάουτσι «σφάζει» τον Τραμπ: Παραπλανητικό το σποτάκι για τον κορωνοϊό

Μαρίνα Μπενέκου