Ελεύθερος Τύπος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Goodmorning… America για ελληνικό e-ραδιόφωνο που εξαγοράστηκε από εταιρία των ΗΠΑ

Goodmorning… America για ελληνικό e-ραδιόφωνο

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗ

Ακροατές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού εξασφάλισε η ελληνική Radiojar, που από το 2011 παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης και λειτουργίας διαδικτυακών ραδιοφωνικών σταθμών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η startup του Στάθη Κουτσογεώργου αποτελεί από χθες μέλος της iHeartMedia, της ηγέτιδας εταιρίας ήχου στις ΗΠΑ, με το τίμημα της πώλησης να παραμένει -όπως είθισται σε αντίστοιχες περιπτώσεις- επτασφράγιστο μυστικό. «Η ομάδα αριθμεί σήμερα περί τα 15 άτομα.

Η συμφωνία προβλέπει να παραμείνει η έδρα στην Αθήνα», εξηγεί στον Ελεύθερο Τύπο ο Νίκος Αντωνίου, manager του PJ Tech Catalyst -στο venture capital fund, με επενδυτές την Τράπεζα Πειραιώς, και το European Investment Fund- που αποφάσισε να στηρίξει με κεφάλαια την αθηναϊκή νεοφυή επιχείρηση. «Το τρίπτυχο “ομάδα – προϊόν – χώρος” ήταν αυτό που μας έκανε να επενδύσουμε στη συγκεκριμένη εταιρία.

Μας άρεσε το όραμα, το πώς, δηλαδή, σχεδίαζαν να αλλάξουν τεχνολογικά το χώρο του ραδιοφώνου», εξηγεί χαρακτηριστικά. Αξίζει να επισημανθεί πως η Radiojar είναι μία από τις πρώτες ελληνικές startups, τις οποίες στήριξε το PJ, με τη συνολική χρηματοδότηση να «αγγίζει» τις 750.000 ευρώ.

Αγάπη για μουσική

«Το διαδικτυακό ραδιόφωνο πρέπει να είναι για όλους τους ανθρώπους και όχι για τα ρομπότ». Αυτή ήταν η… τρελή ιδέα του Στάθη Κουτσογεώργου, που σε συνδυασμό με την αγάπη του για τη μουσική μετατράπηκε με τον καιρό σε ένα ελκυστικό για τους Αμερικανούς προϊόν, που συνδυάζει ένα σύνολο υπηρεσιών, όπως αυτοματισμό ροής, διαχείριση παραγωγών, λογισμικό παραγωγής εκπομπών, streaming, στατιστικά, αναφορές, εργαλεία προβολής του σταθμού στο διαδίκτυο, με πρόσβαση μόνο μέσα από ένα απλό PC ή tablet.

Ο ίδιος, όπως χαρακτηριστικά συστήνεται στους επισκέπτες της ιστοσελίδας της Radiojar, «σπάει πράγματα γρηγορότερα από όσο απαιτείται, για να φτιαχτούν», ενώ έχει αναλάβει με επιτυχία την ανάπτυξη λύσεων Διαδικτύου «όταν αυτό βρισκόταν ακόμη στα πρώτα του βήματα». Ως… serial entrepreneur -έχει εργαστεί για λογαριασμό της InternetQ- γνωρίζει καλά τι σημαίνει να επιχειρείς σε ένα δύσκολο περιβάλλον.

Τα πρώτα βήματα της Radiojar, άλλωστε, έγιναν με ίδια κεφάλαια, αφού η έγκριση για χρηματοδότηση από προγράμματα ΕΣΠΑ καθυστερούσε σημαντικά.

Ηταν τότε ακριβώς που εμφανίστηκε το PJ Tech Catalyst. «Με τη χρηματοδοτική και στρατηγική υποστήριξη του PJ από το 2013, η Radiojar κατάφερε να αναπτύξει καινοτόμα προϊόντα υψηλής αξίας και να τα διαθέσει με επιτυχία τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού και κυρίως στις ΗΠΑ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του PJ, Ιων Τσάκωνας και συνεχίζει:

«Η Radiojar αποτελεί απόδειξη ότι με επιμονή στην καινοτομία, όραμα και σκληρή δουλειά οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να διαπρέψουν στις διεθνείς αγορές. Είμαστε υπερήφανοι, που όλα αυτά τα χρόνια συνεργαστήκαμε με την εξαιρετική ομάδα της Radiojar, συνεισφέροντας και εμείς από την πλευρά μας με κάθε τρόπο, ώστε να μπορέσει η εταιρία να ανταποκριθεί στις προκλήσεις, να αναπτυχθεί δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και τελικά να συνεχίσει την πορεία της ως μέλους του Ομίλου iHeartMedia».

Η επόμενη ημέρα

Τη δυνατότητα σε ανεξάρτητους παραγωγούς και ιδιώτες να δημιουργούν άμεσα τους δικούς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς και να μεταδίδουν από οπουδήποτε στον κόσμο θα συνεχίζει να προσφέρει η Radiojar μετά την εξαγορά της.

«Με τα εξελιγμένα cloud-based assets και την τεχνολογία της Radiojar, η iHeartMedia και οι πελάτες της θυγατρικής της RCS θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους μία πλατφόρμα για να συνδυάζουν ή να αναλύουν εύκολα μεμονωμένα στοιχεία ήχου, όπως φωνητικά κομμάτια από djs, μουσική και ραδιοφωνικές εκπομπές για τη δημιουργία, τη διαχείριση, τη διανομή και τη δημιουργία εσόδων από ροές, podcasts και άλλο περιεχόμενο ήχου σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι η RCS είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής λογισμικού εκπομπής και μετάδοσης μέσω webcast, εξυπηρετώντας περισσότερες από 14.000 εταιρίες εκπομπής, ψηφιακής, τηλεοπτικής, καλωδιακής και δορυφορικής μουσικής παγκοσμίως.

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου