Ελεύθερος Τύπος
MEDIA

Χαμός στην μάχη της τηλεθέασης: Νικητές και χαμένοι στην εποχή της καραντίνας

«Σφαγή» στα δελτία ειδήσεων - Ποιο κανάλι κέρδισε την τηλεθέαση το Σάββατο;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Τα μέτρα απαγόρευσης και ασφαλείας από την κυβέρνηση συνεχίζονται, όπως άλλωστε και οι ημέρες «εγκλεισμού» και καραντίνας στο σπίτι.

Η πανδημία του κορονοϊού έφερε σαρωτικές αλλαγές και ανατροπές στη ζωή μας, στην κοινωνία, με τη μικρή οθόνη να φαντάζει μία από τις καλύτερες συντροφιές την εποχή που ζούμε. Οι τηλεθεατές όχι μόνο καθηλώνονται στην TV, αλλά έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στην ενημέρωση με τα δελτία ειδήσεων να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο τόσο στον προγραμματισμό των καναλιών όσο και στην προτίμηση του κόσμου.

Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, βέβαια, το κανάλι και το δελτίο που επιλέγει το σύνολο του κοινού για την ενημέρωσή του. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, για τη χρονική περίοδο 11 Μαρτίου έως 12 Απριλίου, όπου η πανδημία «έκλεισε» τον κόσμο στο σπίτι, το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με 19,2% και 980.000 τηλεθεατές να το παρακολουθούν έστω και για ένα λεπτό. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το δελτίο του ALPHA, που τις καθημερινές παρουσιάζει ο Αντώνης Σρόιτερ, με ποσοστό 18,2% στο σύνολο του κοινού. Οι ειδήσεις του STAR έκαναν, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, 15% στο σύνολο, ενώ ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με 13,5%, η ΕΡΤ με 5,4%, το MEGA με 5,2%, ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε το OPEN με 5% από το σύνολο του κοινού να επιλέγει το εν λόγω κανάλι και το δελτίο του για τη βραδινή του ενημέρωση.

Στη ψυχαγωγία

Την ίδια ώρα, λοιπόν, που τα δελτία ειδήσεων έχουν την τιμητική τους, οι μετρήσεις της Nielsen φανερώνουν μία ακόμη ενδιαφέρουσα τάση του κοινού. Σε ένα top 5 με προγράμματα που σημείωσαν, επίσης από τις 11 Μαρτίου έως τις 12 Απριλίου, τα υψηλότερα ποσοστά στο σύνολο, η ψυχαγωγία σαρώνει σε ποσοστά. Χαρακτηριστικά, στην πρώτη θέση βρίσκεται το ριάλιτι-φαινόμενο «MasterChef» του STAR με 38,9% για το επεισόδιο της 7ης Απριλίου και 2.137.000 τηλεθεατές να έχουν παρακολουθήσει το φορμάτ εκείνη την ημέρα. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το επεισόδιο των «Αγριων Μελισσών» του ΑΝΤ1 στις 11 Μαρτίου (σ.σ. ακόμη δεν είχαν παγώσει τα γυρίσματα και η σειρά προβαλλόταν με πρωτότυπα επεισόδια) με ποσοστό 35,5%. Ακολουθεί η θεατρική παράσταση «Ζητείται σεφ της κωμωδίας» του Μάρκου Σεφερλή, που προβλήθηκε στον ΑΝΤ1 στις 5 Απριλίου και έκανε στο σύνολο 25,6%, ενώ την τέταρτη θέση κατέχει το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ στις 14 Μαρτίου με 1.258.000 τηλεθεατών να συντονίζονται με το κανάλι του Φαλήρου. Ακολουθεί στην 5η θέση το σόου «Your Face Sounds Familiar» (για το επεισόδιο της 22ης Μαρτίου) του ΑΝΤ1 με 22,6%.

ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 11.03.2020-12.04.2020

ΤίτλοςΣταθμόςΜΡΔ %
ΣΚΑΪ ΕΙΔΗΣΕΙΣSKAI19,2
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣALPHA18,2
ΕΙΔΗΣΕΙΣ STARSTAR15,0
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1ΑΝΤ113,5
ΕΡΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΡΤ5,4
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑMEGA5,2
ΟPEN ΕΙΔΗΣΕΙΣOPEN5

 

Προτεινόμενα για εσάς

«Κόκκινο Ποτάμι»: Το φινάλε, η τηλεθέαση, οι συγκλονιστικές σκηνές και τα σχόλια στο Twitter

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ο Νίκος Μουτσινάς κέρδισε το κοινό – Περισσότεροι από 1.000.000 τηλεθεατές είδαν «Καλό Μεσημεράκι»

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

ΣΚΑΪ: Σάρωσαν ενημερωτικές εκπομπές και δελτία ειδήσεων

Ελένη Μενεγάκη: «Έσπασαν» τα… κοντέρ της τηλεθέασης στην τελευταία εκπομπή

Tinad

Τηλεθέαση Σαββάτου: Εξωπραγματικά νούμερα για ΕΙΚΟΝΕΣ και J2US

Ανδρέας Ντίνης

Κι όμως! Οι τηλεθεατές έμειναν σπίτι με την Νατάσα Θεοδωρίδου – «Έσπασε» τα κοντέρ τηλεθέασης

Tinad

«Φωτιά» η κουζίνα του «ΜasterChef» – Τα νούμερα τελεθέασης και οι απειλές στους παίκτες

Τηλεθέαση: Οι νικητές της εβδομάδας – Ποιοι «έσπασαν» τα κοντέρ

Tinad

Τηλεθέαση: Το MasterChef έκανε ζημιά στην AGB – «Τρέλαναν» τα μηχανάκια τα… γαλλικά και οι ανατροπές

Μιχάλης Μάρδας