Τραγωδία στα Τέμπη: Δεν ήταν η πρώτη φορά
Ο Ελεύθερος Τύπος αποκάλυψε πως δεν ήταν η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος σταθμάρχης είχε μπερδέψει τα… κλειδιά! Λίγη ώρα πριν γίνει η σύγκρουση στα Τέμπη, είχε βάλει σε λάθος ράγες -μπερδεύοντας και πάλι τα κλειδιά- την αμαξοστοιχία που εκτελούσε το προαστιακό δρομολόγιο της Λάρισας, γεγονός που ευτυχώς έγινε έγκαιρα αντιληπτό από τον μηχανοδηγό! «Ο μηχανοδηγός μού το επεσήμανε κι εγώ του είπα να κάνει πίσω ώστε να επαναφέρω τα κλειδιά στην κύρια γραμμή», έχει πει -σύμφωνα με πληροφορίες- ο μοιραίος σταθμάρχης!
Η επαγγελματική του πορεία καθρεπτίζει σε ένα σημαντικό ποσοστό το προσωπείο της Ελλάδας. Ένας άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις προσελήφθη στο Δημόσιο (όπου έκανε… βόλτες και μετατάξεις ανάμεσα σε υπηρεσίες) και βρέθηκε χωρίς υπόβαθρο να διαχειρίζεται έναν από τους σημαντικότερους σταθμούς της πιο νευραλγικής σιδηροδρομικής γραμμής της χώρας, και μάλιστα κατά τη διάρκεια εορταστικού τριημέρου, όπου οι αμαξοστοιχίες είχαν πληρότητα 100%!
Είχε προσληφθεί στον ΟΣΕ στις 6 Φεβρουαρίου του 1989. Εργαζόταν στον σταθμό της θεσσαλικής πρωτεύουσας ως… αχθοφόρος. Δηλαδή, βοηθούσε στο ανέβασμα και το κατέβασμα των βαλιτσών και των ογκωδών αντικειμένων. Με τον νόμο περί κινητικότητας 3891/11 (γνωστό ως «νόμο Ρέππα») στις 27 Απριλίου του 2011 ζήτησε μετάταξη από τον ΟΣΕ σε άλλο φορέα του Δημοσίου, όπου μετακινήθηκε στις 2 Μαΐου του 2011. Η νέα του δουλειά ήταν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, όπου απασχολείτο στη διανομή σχολικών βιβλίων στους μαθητές.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Έντεκα χρόνια μετά, στις 13 Απριλίου 2022, κατέθεσε αίτηση για νέα μετάταξη σε μία από τις 18 θέσεις σταθμάρχη που ζήτησε ο ΟΣΕ μέσω του συστήματος κινητικότητας. Οι λόγοι που τον ώθησαν σε μια στροφή στην επαγγελματική καριέρα του και επιστροφή στον ΟΣΕ σχετίζονταν τόσο με τις υψηλές απολαβές της συγκεκριμένης θέσης (+700 ευρώ) όσο και με την υψηλότερη σύνταξη. Τελικά, επελέγη από την τριμελή επιτροπή του ΟΣΕ, που συστάθηκε για αυτόν τον σκοπό. Έτσι, με τον «νόμο Ρέππα» περί κινητικότητας επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης σε προσωποπαγή θέση στις 14 Ιουνίου 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας για αυτούς που πηγαίνουν με μετάταξη. Κάθισε στα θρανία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ και την 1η Αυγούστου 2022 αρχίζει τη βασική εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας για την ειδικότητά του, με το θεωρητικό πρόγραμμα να ολοκληρώνεται στις 22 Οκτωβρίου 2022, με 712 ώρες, ενώ παρακολούθησε και Πρόγραμμα Ηλεκτροκίνησης.
Μαθητεία
Στο τέλος Ιανουαρίου 2023 εξασκήθηκε μόλις για τέσσερις ημέρες στον σταθμό της Λάρισας ως βοηθητικός στο πλευρό άλλου σταθμάρχη. Την 1η Φεβρουαρίου έπιασε δουλειά στον σταθμό της Καλαμπάκας Τρικάλων, όπου παρέμεινε έως τις 14 Φεβρουαρίου. Στη συνέχεια, έκανε μαθητεία για τρεις ημέρες στον σταθμό των Νέων Πόρων Πιερίας, όπου εργάστηκε και ως βασικός σταθμάρχης δύο ημέρες, στις 22 και τις 23 Φεβρουαρίου. Την επόμενη ημέρα, δηλαδή την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, έκανε μαθητεία μόλις μίας ημέρας στον σταθμό της Λάρισας. Και από τις 25 Φεβρουαρίου έκανε υπηρεσία ως σταθμάρχης Λάρισας, και μάλιστα στη βραδινή βάρδια ήταν μόνος, όπως άλλωστε ορίζει το οργανόγραμμα από το 2011.
Στο προφίλ του στο facebook δηλώνει παντρεμένος, ενώ η τελευταία ανάρτησή του έγινε μέρες πριν από το δυστύχημα, όπου εμφανίζεται να κρατά στους ώμους του έναν μασκαρεμένο πιτσιρικά (πιθανότατα εγγονό του) και να δηλώνει «ξετρελαμένος». Στο πλευρό του βρίσκεται η οικογένειά του, τα μέλη της οποίας προσπαθούν να του συμπαρασταθούν.