Ελεύθερος Τύπος
ΕΛΛΑΔΑ

Κορωνοϊός: Νέα ήθη – Καταναλωτές 4 ταχυτήτων

Ανοιχτά τα καταστήματα σήμερα – Το ωράριο λειτουργίας

ΓΩΓΩ ΚΑΤΣΕΛΗ

Κορωνοϊός: Νέα… ήθη στους καταναλωτές έφερε η παγκόσμια υγειονομική κρίση, εντείνοντας την τάση που τους θέλει πιο ευαισθητοποιημένους σε θέματα βιωσιμότητας, με ακόμα μεγαλύτερη εστίαση στην επίπτωση που έχουν οι αγοραστικές τους επιλογές αναφορικά με τους παράγοντες ESG (περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση), σύμφωνα με έρευνα της PwC.

Ωστόσο, παρά τον αντίκτυπο του κορωνοϊού στο λιανικό εμπόριο, οι αγορές εντός του καταστήματος παραμένουν η κορυφαία επιλογή για καταναλωτές που ψωνίζουν καθημερινά ή εβδομαδιαία, ενώ παρατηρείται η διαμόρφωση νέων ομάδων καταναλωτών που ενδέχεται να αποτελούν το προμήνυμα νέων στάσεων και συμπεριφορών.

Κορωνοϊός: Αυτές είναι οι νέες ομάδες καταναλωτών

Οι ομάδες αυτές χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες με δυνατότητα να επηρεάσουν σημαντικά τις επιλογές καναλιών, προϊόντων και brands για τους καταναλωτές.

1 Οι καταναλωτές που εργάζονται κυρίως από το σπίτι προτιμούν ένα ψηφιακό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής, ενώ αναμένεται να ξοδέψουν υψηλότερα ποσά για όλες τις κατηγορίες προϊόντων που συμπεριλαμβάνονται στην έρευνα. Το 64% των καταναλωτών που είναι σε τηλεργασία επιλέγει να κάνει τα ψώνια του διαδικτυακά έναντι 55% όσων εργάζονται εκτός σπιτιού.

2 Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανόν να ψωνίσουν από το Ιnternet συγκριτικά με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Συγκεκριμένα, το 35% της Γενιάς Z και 43% των Millennials καταναλωτών ενδέχεται να ψωνίσουν καθημερινά ή εβδομαδιαία μέσω του κινητού τους τηλεφώνου σε σύγκριση με μεγαλύτερες ηλικίες.

3 Μικρότερη η συχνότητα αγορών σε φυσικά καταστήματα από τους καταναλωτές που θέτουν την υγεία και την ασφάλεια ως προτεραιότητα συγκριτικά με εκείνους που δεν είναι τόσο συνειδητοποιημένοι στο θέμα της ασφάλειας. Σε ποσοστό 23% οι συμμετέχοντες στην έρευνα κατατάσσουν τα «αυξημένα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια» ως τον πρώτο ή δεύτερο πιο σημαντικό παράγοντα για τις αγορές εντός καταστήματος.

4 Οι καταναλωτές στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού εστιάζουν στη βιωσιμότητα και είναι λιγότερο συνειδητοποιημένοι σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια στη φυσική τους παρουσία στα καταστήματα. Σε ποσοστό 45% οι καταναλωτές στην περιοχή αυτή ψωνίζουν πιο συχνά εντός καταστήματος σε σχέση με τους καταναλωτές της Δύσης, καθώς μειώνονται οι ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια λόγω της άρσης των περιορισμών για τον COVID-19.

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr 

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Κορονοϊός: Εως 180.000 υγειονομικοί πέθαναν από τον ιό – Τρόμος από τα εκατομμύρια ανεμβολίαστους

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Κορoνοϊός: Αύξηση 28% του επιδημιολογικού φορτίου της χώρας

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Κορονοϊός: 1 στα 4 νέα κρούσματα σε παιδιά 4 έως 18 ετών

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Σοκάρει η νέα πρόβλεψη: Χωρίς εμβόλιο οι άνθρωποι θα μολύνονται ξανά από κορονοϊό κάθε 16 μήνες

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Κορονοϊός: Σαρώνει η «Δέλτα» την Ευρώπη και… μεταλλάσσεται

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Κορονοϊός: Στα φόρτε της η πανδημία, βάζει στόχο τα παιδιά – Συναγερμός στη Β. Ελλάδα

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Λύματα: Αύξηση 176% στο Βόλο, 50% στην Αλεξανδρούπολη και 30% στη Λάρισα – Τι γίνεται σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Η γρίπη «σηκώνει κεφάλι»

Leonidas Kallidonis

Σαρηγιάννης: Μέσα στο Νοέμβριο 5.000 κρούσματα την ημέρα, αν δεν πάρουμε νέα μέτρα

Ελεύθερος Τύπος Newsroom