ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ

Ο.Σ.Υ: Αίτηση για να γκαζώσουν τα λεωφορεία μέσω leasing – Η παρανόηση για τα …παράθυρα των οχημάτων

ΜΑΡΙΝΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥ

Αίτηση ανάκλησης στο… φρένο που βάζει η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το διαγωνισμό 300 λεωφορείων με leasing λόγω των μη ανοιγοκλειόμενων παραθύρων καταθέτει η ΟΣΥ.

Σύμφωνα με την εταιρία, πρόκειται για «εσφαλμένη πληροφόρηση». Αλλωστε, η χώρα βρίσκεται εν μέσω πανδημίας, και έτσι το άνοιγμα των παραθύρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει κριθεί απαραίτητο και από την επιστημονική κοινότητα.

Οπως τονίζει, «στο ΣΤ’ Κλιμάκιο δημιουργήθηκε η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προσφερόμενα λεωφορεία, σε περίπτωση ολοκλήρωσης του διαγωνισμού και παραλαβής τους από την Ο.ΣΥ., δεν θα είχαν πλευρικά ανοιγοκλειόμενα παράθυρα.

Η παρανόηση αυτή οφείλεται στο ότι υποβλήθηκαν πέραν των δεσμευτικών εγγράφων του διαγωνισμού και επιπλέον έγγραφα (προσπέκτους) παρουσίασης των αρχικών μοντέλων των λεωφορείων, στα οποία τα παράθυρα εμφανίζονταν εν ως μη ανοιγοκλειόμενα.

Ομως, η πραγματικότητα είναι ότι η παρουσίαση ενός οχήματος σε μια διαφημιστική μπροσούρα δεν εμφανίζει το όχημα που θα παραδοθεί, αλλά αυτό που είναι κατά τον αρχικό χρόνο παραγωγής».

Κατά την ΟΣΥ, στη συγκεκριμένη περίπτωση οι διαγωνιζόμενες εταιρίες δεσμεύονται να παραδώσουν τα οχήματα προς χρήση με ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, επιφέροντας τη σχετική μεταβολή.

Παράλληλα, διευκρινίζει πως όλα τα λεωφορεία θα έχουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, αλλιώς δεν θα τα παραλάβει, και είναι κάτι που αναφέρεται σαφώς τόσο στη διακήρυξη του διαγωνισμού όσο και στο σχέδιο σύμβασης, το οποίο έχουν λάβει και αποδεχθεί στην προσφορά τους οι διαγωνιζόμενες εταιρίες, καθώς επίσης και στις δηλώσεις συμμόρφωσης που έχουν καταθέσει στο φάκελό τους και οι τρεις εταιρίες.

«Αλλωστε, ακριβώς το ίδιο είχε συμβεί και στον αντίστοιχο διαγωνισμό που είχε διενεργήσει ο ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.

Η διακήρυξη ζητούσε λεωφορεία με ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, η συμμετέχουσα εταιρία προσέφερε μοντέλα που δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από την κατασκευή τους -καθότι είναι αρκετά σπάνιο στα λεωφορεία σύγχρονης κατασκευής-, όμως μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και πριν από την παράδοσή τους ο προμηθευτής έκανε τη σχετική τροποποίηση, και σήμερα τα λεωφορεία κυκλοφορούν κανονικά, με παράθυρα που ανοίγουν, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Οπως, δηλαδή, θα γίνει τελικά και στους δρόμους της Αθήνας», αναφέρει η Ο.ΣΥ.

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις 

«Δεν αξίζει να χάνουμε το δάσος»: Κείμενο υπέρ της Μενδώνη από 56 προσωπικότητες της τέχνης και των γραμμάτων

#MeToo: Νέες καταγγελίες για βιασμού – Τι περιλαμβάνει ο φάκελος που κατέθεσε ο Πασχάλης Τσαρούχας

Σοκ στο Καρά Τεπέ: Αυτοπυρπολήθηκε Αφγανή έγκυος

«Είχε κατέβει μέσα στα αίματα»: Οι αποκαλύψεις της γειτόνισας του Λιγνάδη για το περιστατικό με το μαχαίρωμα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

 

 

 

 

Προτεινόμενα για εσάς

«Epic fail» στη Θεσσαλονίκη: Λεωφορεία του ΟΑΣΘ έχουν ταμπέλες για… Βουδαπέστη

Evanthia Karra

Μητσοτάκης: Στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ ο Πρωθυπουργός – Σε ποιες γραμμές βγαίνουν σήμερα στους δρόμους τα πρώτα 40 λεωφορεία με leasing

Μιχάλης Μάρδας

Καραμανλής: Τα πρώτα 40 λεωφορεία με leasing από την Παρασκευή στην Αθήνα

Ανδρέας Ντίνης

«Γκάζι» για 300 νέα λεωφορεία: Υπογραφή της σύμβασης για μίσθωση με leasing

Evanthia Karra

Καραμανλής: 1.500 λεωφορεία στο επόμενο 3μηνο – Προσλήψεις 600 οδηγών στην ΟΣΥ – ΣΤΑΣΥ

Ανδρέας Ντίνης

Υπουργείο Μεταφορών: Τον Απρίλιο μπαίνουν σταδιακά τα 300 νέα λεωφορεία σε 16 γραμμές

Δημήτρης Ντόγκας

Απόφαση – σταθμός από Ελεγκτικό Συνέδριο: Απέρριψε την προσφυγή του Δημοσίου κατά δήμου για διαχείριση κρατικής χρηματοδότησης

Δημήτρης Ντόγκας

Στο δρόμο 800 λεωφορεία – Σε διαβούλευση ο διαγωνισμός 372 εκατ. ευρώ

Μιχάλης Μάρδας

Συγκοινωνίες: Πιάνουν τιμόνι τον Μάρτιο 385 οδηγοί στην ΟΣΥ, 300 λεωφορεία με leasing στα ΚΤΕΛ Αττικής

Δημήτρης Ντόγκας