Ελεύθερος Τύπος
ΕΛΛΑΔΑ

Πόσα SMS εστάλησαν στο 13033 την περίοδο της καραντίνας – Τρομερό νούμερο

Πόσα SMS εστάλησαν στο 13033 την περίοδο της καραντίνας - Τρομερό νούμερο

Newsroom eleftherostypos.gr

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Εκτός Γραμμής» στον Alpha και μεταξύ άλλων αποκάλυψε τον αριθμό  των sms για τις μετακινήσεις που χρησιμοποιούσαμε όσο ήμασταν σε καραντίνα.

Από σήμερα Δευτέρα και μετά από σχεδόν 42 μέρες καραντίνας τα sms για τις μετακινήσεις αποτελούν παρελθόν, καθώς οι πολίτες μπορούν πλέον να κυκλοφορούν ελεύθερα, χωρίς αιτιολόγηση, αλλά πάντα τηρώντας τα μέτρα προστασίας.

Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, οι πολίτες τήρησαν σχεδόν κατά γράμμα τις οδηγίες και είχαν υπεύθυνη στάση, καθώς όπως αποκάλυψε ο εμπνευστής του ψηφιακού εγχειρήματος, Κυριάκος Πιερρακάκηςεστάλησαν συνολικά 110 εκατομμύρια sms!

Ερωτηθείς ποιος από τους έξι λόγους εξόδου ήταν ο πιο δημοφιλής, ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία, καθώς, όπως είχε διαβεβαιώσει και ο ίδιος εξαρχής, τα μηνύματα διαγράφονταν αμέσως μετά την αποστολή τους.

Πάντως, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, μειοψηφία πολιτών προτίμησε τις γραπτές βεβαιώσεις.

Το 13033 λειτούργησε από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως και τις 6 το πρωί της 4ης Μαΐου.

Σύμφωνα με στοιχεία στις 42 ημέρες λειτουργίας του 13033 διεκπεραιώθηκαν 110 εκατ. γραπτά μηνύματα.

Το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχίας, δηλαδή το ποσοστό των μηνυμάτων που είχαν τη σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%.

Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό!

Η υπηρεσία, που σχεδιάστηκε και τέθηκε σε λειτουργία σε λιγότερο από 48 ώρες, απέσπασε θετικά σχόλια, με τον ΟΟΣΑ να τη χαρακτηρίζει ως βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων.

Επιπλέον σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

  1. Η στενή συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους εξασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Όπως διαπιστώνεται και από μετρήσεις ανεξάρτητων διεθνών φορέων, τόσο τα σταθερά όσο και τα κινητά δίκτυα τηλεπικοινωνιών διαχειρίστηκαν με ικανοποιητικό τρόπο τον επιπλέον φόρτο που προκάλεσαν τα έκτακτα μέτρα για τον περιορισμό του κορωνοϊού. Είναι, μάλιστα, χαρακτηριστικό ότι στο διάστημα ισχύος των έκτακτων μέτρων δεν υπήρξε καμία ανάγκη να ενεργοποιηθούν εναλλακτικά σενάρια διαχείρισης της δικτυακής κίνησης (traffic management).
  2. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περίοδο δεν υπήρξε σημαντικό περιστατικό κυβερνοασφάλειας. Εκτός από τις συστάσεις που είχε εκδώσει η ΓΓΤΤ για την υπεύθυνη χρήση των δικτύων και την ασφαλή χρήση των εφαρμογών τηλεργασίας, υπήρξε διαρκής επικοινωνία της Γενικής Διεύθυνσης Κυβερνοασφάλειας της ΓΓΤΤ με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών (ENISA), για την ανταλλαγή πληροφοριών

Προτεινόμενα για εσάς

Eurostat: Αυξήθηκε η ανεργία στην Ευρωζώνη τον Απρίλιο

Tinad

Αλλάζουν όλα: Έρχεται ο Προσωπικός Αριθμός του Πολίτη – Τι είπε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Μιχάλης Μάρδας

Μείωση των ρύπων διοξειδίου του αζώτου στην Αττική λόγω καραντίνας

Tinad

Ρώμη σε Αθήνα: Να δεχθεί η Ελλάδα Ιταλούς τουρίστες – Αντιδράσεις στη γειτονική χώρα για την καραντίνα

Tinad

Τεστ και καραντίνα το… διαβατήριο εισόδου – Προβληματισμός στα ξενοδοχεία

Μιχάλης Μάρδας

Προσοχή: Ποιοι ταξιδιώτες θα μπαίνουν σε καραντίνα και μετά τις 15 Ιουνίου – Τι ανακοίνωσε η ΥΠΑ

Μιχάλης Μάρδας

Google και καραντίνα: Τι έψαξε περισσότερο ο κόσμος στο lockdown

Ανδρέας Ντίνης

Μικρού μήκους ταινία για την καραντίνα από τον Μάρτιν Σκορσέζε

Kon

Πώς θα γίνεται η υποδοχή των ξένων τουριστών στην Ελλάδα – Όλοι οι κανόνες

Tinad