Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΕΘΝΗ

Disney, Nestle και άλλοι αποσύρουν διαφημίσεις από YouTube λόγω παιδοφιλίας

Το YouTube Music παρουσιάζεται στην Ελλάδα

Newsroom eleftherostypos.gr

Η Nestlé κι άλλες μεγάλες διαφημιζόμενες εταιρείες όπως η Disney ή η Epic Games απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το YouTube, μετά το βίντεο ενός μπλόγκερ, που κατηγορεί την πλατφόρμα ότι διευκολύνει τον σχηματισμό κοινοτήτων παιδόφιλων, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg.
Την Κυριακή, ο μπλόγκερ Ματ Ουάτσον ανήρτησε ένα βίντεο διάρκειας 20 λεπτών όπου έδειχνε πώς παιδόφιλοι συνδέονται μεταξύ τους και μεταδίδουν ο ένας στον άλλο περιεχόμενα μέσω συνδέσμων που βρίσκονται στα σχόλια χρηστών κάτω από βίντεο με παιδιά, ιδίως με μικρά κορίτσια που επιδίδονται σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως τη γυμναστική.

Ο μπλόγκερ κρίνει πως ο αλγόριθμος της πλατφόρμας διευκολύνει αυτές τις ύποπτες ενέργειες, συστήνοντας στους χρήστες κι άλλα παρόμοια βίντεο, και διατυπώνει την οργή του, καθώς αυτά τα βίντεο αποτελούν και πηγή κέρδους, αφού εμφανίζονται διαφημίσεις κατά την έναρξή τους ή κατά τη διάρκειά τους.

«Λάβαμε αμέσως τα ανάλογα μέτρα, διαγράφοντας δίκτυα και λογαριασμούς, προειδοποιώντας τις αρχές για κάθε παράνομη δραστηριότητα και απενεργοποιώντας τα σχόλια σε δεκάδες εκατομμύρια βίντεο που περιλαμβάνουν ανηλίκους» ήταν η αντίδραση ενός εκπροσώπου τύπου του YouTube.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς

«Βόμβα» των Financial Times: 6 στα 10 των βασικών προϊόντων της Nestle είναι ανθυγιεινά

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Disney+: Με 100 εκατ. συνδρομητές σε χρόνο ρεκόρ αλλάζει το σκηνικό στις πλατφόρμες

Δημήτρης Ντόγκας

Διευθύνων σύμβουλος της Ντίσνεϊ: «Μετά την πανδημία δεν θα βλέπουμε τις ταινίες όπως παλιά»

Μαρίνα Μπενέκου

Τέλος από το Disney Plus εμβληματικές ταινίες – Γιατί αποκλείστηκε ο Peter Pan, ο Dumbo και το Aristocats

Evanthia Karra

Ξανά πρωταγωνιστής ο Χάρισον Φορντ στην τελευταία ταινία «Ιντιάνα Τζόουνς» που πρόκειται να κυκλοφορήσει

Μαρίνα Μπενέκου

ΕΟΦ: Ανακλήθηκε παρτίδα γνωστής βρεφικής κρέμας της Nestle – Διαβάστε τον λόγο

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Η Disney οπλίζει με… Μουλάν για να μειώσει τις ζημίες της πανδημίας

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Η Disney αλλάζει τα logos των ομάδων του ΝΒΑ με πρωταγωνιστές της

Το Netflix αύξησε κατά 8,7 εκατ. τους συνδρομητές του και έφτασε τους 167 εκατ. διεθνώς

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom