Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

«Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα, θα αδυνατίσω;» – Η ειδικός απαντά

Newsroom eleftherostypos.gr

Από τις πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουμε σε διατροφολόγους είναι η εξής: «Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα, θα αδυνατίσω;»… Η απάντηση όμως έρχεται από την ειδικό Μαργαρίτα Μπουλούμπαση.

Σύμφωνα με την ίδια, δεν είναι απαίτητο να κόψεις το ψωμί για να χάσεις βάρος. Πρέπει απλώς να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς και να προσέξεις την ποσότητα. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή και το να ξεφύγεις και μια φορά… δεν πειράζει. Μην παραλείπεις γεύματα, μιας και απορρυθμίζεται το αίσθημα πείνας-κορεσμού και είναι πιο εύκολο να καταναλώσεις λιπαρά ή γλυκά τρόφιμα.

Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες, προκειμένου να προσλαμβάνεις καθημερινά τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού σου.

  • Μη μένετε ποτέ νηστικοί για περισσότερο από 3-4 ώρες.
  • Αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικαταστήστε τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης.
  • Προσθέστε στην καθημερινότητά σας τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που μας προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.
  • Μη ξεχνάτε ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα, ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό.
  • Μια αερόβια άσκηση 30 λεπτών θα συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στις καύσεις του λίπους.
  • Πίνετε 1,5lt νερό ημερησίως. Βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ’ επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και κορεσμένους. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση σου! Για να αποφύγεις τις κατακρατήσεις οι οποίες ευθύνονται για τη στασιμότητα ή και την άνοδο του δείκτη της ζυγαριάς κατανάλωνε καθημερινά 10-12 ποτήρια υγρών (νερό, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).
    Πίνετε 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη) καθημερινά.
  • Λαχανικά όπως μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού άρα και στην αποβολή περιττών υγρών.

*Από τη Μαργαρίτα Μπουλούμπαση, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

  Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter
  Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Προτεινόμενα για εσάς

Ψωμί: Τελικά παχαίνει; – Πόσες φέτες μπορείτε να φάτε

Πώς να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε – Όλες οι συμβουλές

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτες αποτοξίνωσης: Τελικά ωφελούν; – Η αλήθεια από την ειδικό

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ελένη Μενεγάκη: Η μάχη της με τα κιλά – Αυτή είναι η πανάκριβη δίαιτα από διατροφολόγο της Αμερικής

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Χάστε τρία κιλά λίπους σε ένα μήνα – Έξυπνα διατροφικά tips

Φάβα: Μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών – Γιατί πρέπει να την τρώτε μία φορά την εβδομάδα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Μελέτη: 2,700 χρόνια πριν, οι άνθρωποι απολάμβαναν μπύρες και ροκφόρ

Μαρίνα Μπενέκου

Σοκολάτα: Οσα πρέπει να ξέρετε πριν σας πιάσει η χειμωνιάτικη μανία

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα DASH: Ρίξτε την πίεση τρώγοντας νόστιμα και ελληνικά φαγητά