Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Δίαιτα με λίγα χρήματα – Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

Newsroom eleftherostypos.gr

Η ανακοίνωση των νέων μέτρων σχετικά με την ανατίμηση σε βασικά αγαθά ενισχύει την ανάγκη μας να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, προκειμένου να κάνουμε πιο οικονομική τη διατροφή μας.

Έτσι, είναι σημαντικό να έχουμε υπόψιν μας τις ακόλουθες χρήσιμες συμβουλές:

  • Φτιάχνουμε λίστα με τα τρόφιμα που χρειαζόμαστε, έτσι ώστε να αποφύγουμε τις περιττές αγορές. Κάτι ακόμα που θα αποδειχθεί ωφέλιμο είναι αν υπολογίζουμε και την ποσότητα από κάθε τρόφιμο (π.χ. 7 μήλα) που θα χρειαζόμαστε ανά εβδομάδα.
  • Συγκρίνουμε τιμές, χωρίς όμως να επιλέγουμε τρόφιμα φθηνότερα με χαμηλή διατροφική αξία. Το κόστος για την υγεία μας θα είναι πολύ μεγαλύτερο σε αυτήν την περίπτωση.
  • Πηγαίνουμε φαγωμένοι στο σούπερ μάρκετ, μιας και η πείνα μπορεί να μας κάνει να αγοράσουμε περισσότερα τρόφιμα και σε μεγαλύτερη ποσότητα.
  • Προτιμάμε εγχώρια εποχιακά τρόφιμα, έτσι ώστε να κερδίσει τόσο η τσέπη μας όσο και η υγεία και οι τοπικές κοινωνίες.
  • Το σπιτικό φαγητό μπορεί να χρειάζεται να δώσουμε χρόνο και πολλές φορές να είναι κουραστικό, ωστόσο είναι πολύ πιο οικονομικό και θρεπτικό συγκριτικά με το Delivery.
  • Τρώμε περισσότερες φορές όσπρια, λαδερά, τα οποία είναι χαμηλότερα τόσο σε τιμή όσο και σε θερμίδες και λιπαρά.
  • Σχετικά με το ψάρι είναι προτιμότερο να επιλέξουμε τα μικρότερα, όπως είναι η σαρδέλα, γαύρος. Μία οικονομική επιλογή μπορούν να είναι και τα κατεψυγμένα ψάρια.
  • Τέλος, μία καλή εναλλακτική αποτελεί η κατανάλωση του ίδιου φαγητού και μία δεύτερη μέρα, έτσι ώστε να αξιοποιούμε στο μέγιστο όλα τα υλικά και να μην πετάμε φαγητό.

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Λιγούρες & όρεξη για ζάχαρη: Γιατί έχετε αυτό το αίσθημα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

«Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα, θα αδυνατίσω;» – Η ειδικός απαντά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αυγά: Η διατροφική πλάνη στην αποθέωσή της

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αβοκάντο: Όσα πρέπει να ξέρεις γι’ αυτή τη μαγική τροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αδυνάτισμα: για μόνιμο αποτέλεσμα  χρειάζεται να αλλάξετε τη… συμπεριφορά σας

Leonidas Kallidonis

15 μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα – Τι πρέπει να κάνετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ποια άσκηση κόβει την όρεξη και βοηθά στην απώλεια βάρους

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Γκρέιπφρουτ: 4 λόγοι που πρέπει -οπωσδήποτε- να το εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αποτοξίνωση: Η πιο νόστιμη δίαιτα για να δείτε τη ζυγαριά να κατεβαίνει