Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Γκρέιπφρουτ: 4 λόγοι που πρέπει -οπωσδήποτε- να το εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή

Newsroom eleftherostypos.gr

Το γκρέιπφρουτ είναι ένα υποτροπικό εσπεριδοειδές γνωστό για το σχετικά μεγάλο, ξινό έως ημίγλυκο, κάπως πικρό φρούτο. Η αξία του στην καθημερινή διατροφή είναι μεγάλη, καθώς θεωρείται ευεργετικό για το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, προστατεύει τα κύτταρα από επιβλαβή βακτήρια και ιούς. Επιπλέον, αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C βοηθά στην γρήγορη αντιμετώπιση του κοινού κρυολογήματος.

Μισό γρέϊπφρουτ περιέχει 2 γρ. ινών. Έρευνες δείχνουν ότι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών προάγει το αίσθημα της πληρότητας καθώς οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν το ρυθμό με τον οποίο αδειάζει το στομάχι, αυξάνοντας το χρόνο πέψης. Έτσι, η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων φυτικών ινών μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε αυτόματα λιγότερες θερμίδες.

Λόγω των φυτικών ινών που εξασφαλίζουν το αίσθημα της πληρότητας, το γκρέιπφρουτ συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Περιέχει λίγες θερμίδες, αλλά άφθονο νερό, το οποίο είναι επίσης γνωστό ότι βοηθά στη μάχη με τα κιλά.

Η τακτική κατανάλωση γκρέιπφρουτ, επόσης, μπορεί να εμποδίσει την αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία εμφανίζεται όταν τα κύτταρα σταματούν να ανταποκρίνονται σε αυτήν. Η ινσουλίνη είναι μια ορμόνη που ως γνωστό, ρυθμίζει πολλές διεργασίες στο σώμα όπως ο μεταβολισμός αλλά και ο έλεγχος του σακχάρου στο αίμα. Η αντίσταση στην ινσουλίνη οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης και σακχάρου στο αίμα, δύο παράγοντες πρωταρχικού κινδύνου για διαβήτη τύπου 2 .Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ έχει την ικανότητα να μειώνει τις πιθανότητες ανθεκτικότητας.

Πώς να το εντάξεις στη διατροφή σου

  • Μπορείς να φτιάξεις χυμό συνδυάζοντάς το με άλλα φρούτα, να το προσθέσεις ως συστατικό σε σαλάτες ή σε σάλτσες!
  • Επίσης ταιριάζει πολύ ο χυμός του στο κοτόπουλο μαζί με μέλι και μουστάρδα!

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Προτεινόμενα για εσάς

Αυγά: Η διατροφική πλάνη στην αποθέωσή της

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Μύθοι και αλήθειες για τη χοληστερίνη – Μήπως τελικά δεν είναι τόσο «κακή»;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Τριγλυκερίδια: Τι πρέπει να τρώτε – Η ειδικός απαντά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Λαχανικά για τα παιδιά: Γιατί πρέπει να γίνουν συνήθεια

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα με λίγα χρήματα – Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αβοκάντο: Όσα πρέπει να ξέρεις γι’ αυτή τη μαγική τροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αδυνάτισμα: για μόνιμο αποτέλεσμα  χρειάζεται να αλλάξετε τη… συμπεριφορά σας

Leonidas Kallidonis

15 μυστικά για αποτελεσματική δίαιτα – Τι πρέπει να κάνετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ποια άσκηση κόβει την όρεξη και βοηθά στην απώλεια βάρους

Κατερίνα Θεοδωροπούλου