Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Δίαιτα στον καύσωνα: Μενού με δροσιστικές επιλογές για να χάσετε κιλά

Newsroom eleftherostypos.gr

Η Γεωργία Καπώλη έχει το καλύτερο διατροφολόγιο, με δροσερές προτάσεις, που θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά ακόμη και τις τόσο ζεστές μέρες του καλοκαιριού!

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα 1,5 % & 4κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης, 1κ.γ. ηλιόσπορο, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 ροδάκινο & 3 καρύδια & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Φασολάκια & 1 μερίδα τυρί & 4 -6 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Smoothie με ρόφημα καρύδας, πεπόνι & 2 μπισκότα βρόμης
  • ΒΡΑΔΥ: Τόνος σε λάδι ή νερό & σαλάτα ρόκα-αγγούρι – ντοματίνια

ΤΡΙΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό & 1 τοστ με ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μέταλλα & τυρί Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 φέτα καρπούζι & 10 ανάλατα αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας, ψητές πιπεριές, chips γλυκοπατάτας
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 10 κεράσια
  • ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & σαλάτα με πράσινα λαχανικά & Κρητική γραβιέρα light

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό & 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 6-8 ανάλατα αμύγδαλα & 1 φέτα πεπόνι
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Ψάρι βραστό & Καρότα βραστά & Βραστό σέλινο & 1 μέτρια πατάτα βραστή
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης & 2 μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη
  • ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μέταλλα & τυρί, ντοματίνια, καρότο, μαϊντανό, αγγούρι

ΠΕΜΠΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκοφρέτες & 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο & μπανάνα, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 6 καρύδια & 1 νεκταρίνι
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Κρύα σαλάτα με φακές, ντοματίνια, αβοκάντο, τόνος
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Μους με κακάο, γιαούρτι, αβοκάντο, κανέλα, μέλι
  • ΒΡΑΔΥ: Ομελέτα με λαχανικά & μανιτάρια & σαλάτα ρόκα – ντοματίνια – αγγούρι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα & 4κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρόμη ολικής άλεσης, 1κ.γ. κολοκυθόσπορο, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 φέτα πεπόνι & 3-4 καρύδια
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό με κριθαράκι ολικής αλέσεως & Σαλάτα χόρτα
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 50γρ. σοκολάτα μαύρη & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΒΡΑΔΥ: 2 σουβλάκια καλαμάκια κοτόπουλο & χωριάτικη σαλάτα

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 τοστ με ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μέταλλα & τυρί, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 φέτα καρπούζι & 10 ανάλατα αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Κοτόπουλο ψητό, 3-4 ελιές & σαλάτα παντζάρια & 1 φέτα ψωμί πολύσπορο
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Smoothie με ρόφημα καρύδας, ροδάκινο, κανέλα, 2 μπισκότα με βρόμη
  • ΒΡΑΔΥ: σαλάτα πράσινη με αβοκάντο & καπνιστό σολομό

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: Χυμός γκρέιπφρουτ & 2 ρυζογκοφρέτες, 1 αυγό βραστό, Καφές στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 μπανάνα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Μοσχάρι κοκκινιστό, κινόα, 3-4 ελιές & σαλάτα ρόκα-ντοματίνια-αγγούρι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Μους με κακάο, γιαούρτι, αβοκάντο, κανέλα, μέλι
  • ΒΡΑΔΥ: Κρύα ντοματόσουπα & 1 αυγό βραστό

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Τα do’s και τα don’ts για τη χοληστερίνη – Αλλαγές στη διατροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ταχίνι: Τα οφέλη αλλά και οι παγίδες – Όσα δεν ξέρετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Καιρός: Διατηρείται το καλοκαιρινό σκηνικό – Στους 31 βαθμούς το θερμόμετρο

Λάμπρος Κατσαρός

Κάψτε λίπος με πέντε πανεύκολα διατροφικά tips – Το αποτέλεσμα θα σας εντυπωσιάσει

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Λιγούρες & όρεξη για ζάχαρη: Γιατί έχετε αυτό το αίσθημα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

«Αν κόψω το ψωμί και το βράδυ τρώω σαλάτα, θα αδυνατίσω;» – Η ειδικός απαντά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αυγά: Η διατροφική πλάνη στην αποθέωσή της

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα με λίγα χρήματα – Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αβοκάντο: Όσα πρέπει να ξέρεις γι’ αυτή τη μαγική τροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου