Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Πώς να καταμολεμήσετε την όρεξη για γλυκό – Κι όμως υπάρχει τρόπος

Newsroom eleftherostypos.gr

Εάν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν μπορούν να αντέξουν ούτε μια μέρα χωρίς γλυκό, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές όπου θα σας βοηθήσουν να μετριάσετε την επιθυμία σας…

  • Κατανάλωσε φρέσκα φρούτα. Καρπούζι, πεπόνι, βερύκοκα, κεράσια αποτελούν πολύ καλές και «γλυκές» επιλογές. Εάν ωστόσο τα φρέσκα φρούτα δεν καλύπτουν την ανάγκη σας για κάτι γλυκό, τότε τα αποξηραμένα φρούτα είναι μια πολύ καλή επιλογή. Επέλεξε παπάγια, ανανά, μάνγκο.
  • Πιείτε πολύ νερό: Σε συνθήκες ήπιες αφυδάτωσης το σώμα τείνει να αποζητά έντονα τις γλυκές τροφές. Όταν λοιπόν έχετε έντονα την επιθυμία για κάτι γλυκό, πιείτ παραπάνω νερό. Το νερό βοηθά και στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.
  • Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, καστανό ή αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί πολύσπορο, cream crackers σίκαλης): Τα παραπάνω καθυστερούν την απορρόφηση του σακχάρου στο αίμα και κρατούν το σάκχαρο στο αίμα σε υψηλά επίπεδα για περισσότερο, καθυστερώντας την ανάγκη για γλυκό.
  • Προτίμησε γλυκές τροφές χωρίς πολλές θερμίδες και λιπαρά:
    Ζελέ light με φρέσκα φρούτα (1/ημέρα)
    Γιαούρτι με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς
    Γιαούρτι με μέλι ή μαρμελάδα ή γλυκό κουταλιού
    Δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα 1,5%
    Μαύρη Σοκολάτα με ξηρούς καρπούς
    Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή με σοκολάτα
    Κακάο ρόφημα αναμεμιγμένη με κρύο ή ζεστό γάλα 1,5%
    1-2 μπισκότα τύπου πτι-μπερ ολικής αλέσεως ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή πολυδημητριακά μπισκότα
    Επιδόρπια χωρίς ζάχαρη με φυτικές ίνες και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Φρυγανιές: Αθώες ή ένοχες για τη δίαιτα; Ποιες να προτιμάμε

Ψάρια: Τα εντυπωσιακά οφέλη στην υγεία και το σώμα μας

Υγιεινές και γρήγορες επιλογές για ένα πλούσιο πρωινό

Δίαιτα στον καύσωνα: Μενού με δροσιστικές επιλογές για να χάσετε κιλά

Δίαιτα 4 εβδομάδων για να ξεχάσετε την κυτταρίτιδα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Τροφές που δρουν κατά της φλεγμονής – Τι να προτιμήσετε

Η διατροφή της Ελένης Μενεγάκη: Τι τρώει για πρωινό και έχει αυτό το κορμί!

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Χορτοφαγία: Η νέα τάση στη διατροφή – Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Σοφία Βόσσου: Έχασε 32 κιλά – Η δίαιτα που ακολούθησε