ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

5 λόγοι που πρέπει να τρώτε καθημερινά αγγούρι

Newsroom eleftherostypos.gr

Το αγγούρι δεν απουσιάζει σχεδόν από κανένα σπίτι, καθώς αγαπάτε να το βάζετε στη σαλάτα σας. Έχετε σκεφτεί, όμως, πόσο βοηθά τον οργανισμό σας;

1. Το 95% των αγγουριών είναι νερό. Οταν τρώτε αγγούρι είναι σαν να πίνετε νερό.

2. Το αγγούρι δεν έχει θερμίδες (15-17 θερμίδες ένα μεσαίου μεγέθους), είναι όμως πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες C, K και B, κάλιο, μαγγάνιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο.

3. Λόγω των χαμηλών θερμίδων και της υψηλής περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά και νερό ικανοποιεί το αίσθημα της πείνας. Ερευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν τρόφιμα πλούσια σε νερό χάνουν περισσότερο βάρος.

4. Μειώνει χοληστερόλη και σάκχαρο. Τα αγγούρια περιέχουν αρκετά αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνη C, β-καροτένιο και μαγγάνιο, καθώς και φλαβονοειδή, τριτερπένια και πολυφαινόλες που ονομάζονται λιγνάνες. Αυτές οι πολυφαινόλες μειώνουν το οξειδωτικό στρες, οδηγώντας σε μειωμένα επίπεδα κακής χοληστερόλης και σακχάρου στο αίμα. Η κατανάλωση πολυφαινολών είναι παρόμοια με πολλά φάρμακα για τον διαβήτη, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία του διαβήτη, αλλά και στην πρόληψή του.

5. Συμβάλλει στη μείωση του στρες. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β που περιέχονται στα αγγούρια, όπως η Β1, η Β5 και η Β7, βοηθούν στη μείωση του άγχους και κάποιων επιπτώσεων του στρες. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ρόλο των βιταμινών του συμπλέγματος Β στον μεταβολισμό, μετατρέπουν δηλαδή τις τροφές σε ενέργεια.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Φράουλες: Ποιοι τις καταναλώνουν άφοβα και ποιοι πρέπει να προσέχουν

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα – Αλήθεια ή μύθος;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Όσο μεγαλώνουμε, δυσκολευόμαστε να αδυνατίσουμε – Τι μπορούμε να κάνουμε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ρόφημα-βόμβα για απώλεια βάρους και καύση λίπους

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

H δίαιτα των μονάδων: Ιδανική για αδυνάτισμα ή απάτη;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

9 τρόποι να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου μέχρι και 50%

Leonidas Kallidonis

Αυτά τα φρούτα έχουν λίγους υδατάνθρακες και σας βοηθούν να αδυνατίσετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Πόση ποσότητα ζυμαρικών πρέπει να τρώτε για να μην παχύνετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Τελικά τα αυγά κάνουν καλό στην υγεία μας, ή όχι;

Μαρίνα Μπενέκου