Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Έξυπνα tips για να φάτε, χωρίς άγχος, σουβλάκι και καρμπονάρα

Newsroom eleftherostypos.gr

Είναι αδύνατο να κόψετε μαχαίρι τα σουβλάκια, είναι από τα αγαπημένα φαγητά όλων. Αρχικά λοιπόν, ζητήστε αλάδωτη πίτα ή προτιμήστε την κυπριακή πίτα.

Επιλέγετε κοτόπουλο αντί για χοιρινό, καθώς επίσης αποφύγετε τις πατάτες τηγανιτές. Έτσι θα μειώσετε την πρόσληψη των κορεσμένων λιπαρών, των θερμίδων και του αλατιού.

Εμπλουτίστε το σουβλάκι σας με ψιλοκομμένα λαχανικά (π.χ. λάχανο, μαρούλι, τομάτα, κρεμμύδι). Όσον αφορά στις σως, προτιμήστε το παραδοσιακό τζατζίκι αλλά σε μικρή ποσότητα.

Δημιουργήστε ακόμη light καρμπονάρα, αποφεύγοντας την κλασσική κρέμα γάλακτος, την οποία μπορείτε να αντικαταστήσετε με ημίπαχο γάλα. Προκειμένου να μην στερηθείτε τα αλλαντικά προτιμήστε αλλαντικά με ελαιόλαδο, καθώς επίσης επιλέγετε light τυριά.

Συνηθίστε, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, όπου έχουν διπλάσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες από τα κλασσικά ζυμαρικά. Έτσι, συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη ρύθμιση βάρους, εφόσον προκαλούν γρηγορότερα κορεσμό, και μειώνουν την απορρόφηση λίπους.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Σοκολάτα: Οσα πρέπει να ξέρετε πριν σας πιάσει η χειμωνιάτικη μανία

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα DASH: Ρίξτε την πίεση τρώγοντας νόστιμα και ελληνικά φαγητά

Πώς να μην παχύνουμε τον χειμώνα – Διατροφικές συμβουλές και μυστικά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η δίαιτα του νυφικού – Τι πρέπει να κάνετε για να αδυνατίσετε πριν το γάμο

Τυριά: Μύθοι & αλήθειες για τη διατροφή μας – Ποιο είδος να προτιμάτε

Το άγχος μπορεί να καταστρέψει τη δίαιτα – Τι να κάνετε

Τα 5 πιο συχνά λάθη που κάνουμε στη δίαιτα

Έχετε προδιάθεση παχυσαρκίας; Κάντε το τεστ και πάρτε την απάντηση

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Τα do’s και τα don’ts για τη χοληστερίνη – Αλλαγές στη διατροφή

Κατερίνα Θεοδωροπούλου