Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Λιναρόσπορος και ψάρια, σύμμαχοι στην απώλεια βάρους

Newsroom eleftherostypos.gr

Είναι πλούσιος σε ω-3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες που καταστέλλουν την όρεξη. Μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορου περιέχει 2 γραμμάρια ω-3 και 3 γραμμάρια φυτικών ινών.

Ο λιναρόσπορος είναι, επίσης, μια καλή πηγή ω-6 λιπαρών οξέων, που μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της χολοκυστοκινίνης, μίας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη. Παράλληλα, τα λιπαρά ψάρια είναι  πλούσια σε καλές πρωτεΐνες και ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν από ασθένειες.

Φαίνεται πως τα ω-3 λιπαρά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του σπλαχνικού λίπους. Μελέτες σε ενήλικες και παιδιά που έπασχαν από λιπώδη ηπατική νόσο έδειξαν πως με τη χορήγηση συμπληρωμάτων ιχθυελαίου μειώθηκε σημαντικά το ηπατικό και το κοιλιακό λίπος. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2-3 μερίδες την εβδομάδα. Καλές πηγές είναι ο σολομός, οι σαρδέλες, οι αντζούγιες, οι ρέγκες και το σκουμπρί.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Ξυπνήστε το μεταβολισμό σας: Συμβουλές & μυστικά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η καλή μέρα από το πρωινό που τρώμε… φαίνεται

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Όσο τρώμε γλυκά… θέλουμε κι άλλα – Υπάρχει εξήγηση

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Παγωτό… χωρίς τύψεις – Μύθοι & Αλήθειες που πρέπει να ξέρετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Με αυτή τη δίαιτα θα χάσετε όλη την κυτταρίτιδα!

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

5 μύθοι για την απώλεια βάρους και την άσκηση

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Σωστοί συνδυασμοί τροφών: Η λύση στο μόνιμο αδυνάτισμα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Περισσότερα ψάρια, λιγότερα εμφράγματα

Leonidas Kallidonis

10 τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου