Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Λιναρόσπορος και ψάρια, σύμμαχοι στην απώλεια βάρους

Newsroom eleftherostypos.gr

Είναι πλούσιος σε ω-3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες που καταστέλλουν την όρεξη. Μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορου περιέχει 2 γραμμάρια ω-3 και 3 γραμμάρια φυτικών ινών.

Ο λιναρόσπορος είναι, επίσης, μια καλή πηγή ω-6 λιπαρών οξέων, που μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της χολοκυστοκινίνης, μίας ορμόνης που καταστέλλει την όρεξη. Παράλληλα, τα λιπαρά ψάρια είναι  πλούσια σε καλές πρωτεΐνες και ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν από ασθένειες.

Φαίνεται πως τα ω-3 λιπαρά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του σπλαχνικού λίπους. Μελέτες σε ενήλικες και παιδιά που έπασχαν από λιπώδη ηπατική νόσο έδειξαν πως με τη χορήγηση συμπληρωμάτων ιχθυελαίου μειώθηκε σημαντικά το ηπατικό και το κοιλιακό λίπος. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2-3 μερίδες την εβδομάδα. Καλές πηγές είναι ο σολομός, οι σαρδέλες, οι αντζούγιες, οι ρέγκες και το σκουμπρί.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Χάστε τρία κιλά λίπους σε ένα μήνα – Έξυπνα διατροφικά tips

Σοκολάτα: Οσα πρέπει να ξέρετε πριν σας πιάσει η χειμωνιάτικη μανία

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα DASH: Ρίξτε την πίεση τρώγοντας νόστιμα και ελληνικά φαγητά

Πώς να μην παχύνουμε τον χειμώνα – Διατροφικές συμβουλές και μυστικά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η δίαιτα του νυφικού – Τι πρέπει να κάνετε για να αδυνατίσετε πριν το γάμο

Τυριά: Μύθοι & αλήθειες για τη διατροφή μας – Ποιο είδος να προτιμάτε

Το άγχος μπορεί να καταστρέψει τη δίαιτα – Τι να κάνετε

Τα 5 πιο συχνά λάθη που κάνουμε στη δίαιτα

Έχετε προδιάθεση παχυσαρκίας; Κάντε το τεστ και πάρτε την απάντηση

Κατερίνα Θεοδωροπούλου