Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Με αυτά τα snacks μπορείτε να χάσετε βάρος

Newsroom eleftherostypos.gr

Ποια snacks να προτιμάτε στη δουλειά και ποια να αποφεύγετε. Θέλετε να χάσετε βάρος όμως περνάτε αρκετές ώρες στη δουλειά και αυτό καθιστά δύσκολο το να είστε συνεπείς στη δίαιτά σας;

Τι μπορείτε λοιπόν να επιλέξετε αν είστε εκτός σπιτιού;

Ψητά ρεβίθια

Τα ψητά ρεβίθια είναι μία πολύ καλή επιλογή καθώς και θα σας καλύψουν την επιθυμία σας για νόστιμο φαγητό και έχουν καλές θερμίδες. Το ένα φλιτζάνι δεν ξεπερνά τις 200 θερμίδες.

Μπάρες με φρούτα και ξηρούς καρπούς
Αν θέλετε κάτι γλυκό καλό είναι να επιλέξετε μπάρες με φρούτα και ξηρούς καρπούς ενώ αποφύγετε τα δημητριακά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.

Σοκολατάκια υγείας
Την ανάγκη σας για γλυκό μπορούν επίσης να καλύψουν και τα σοκολατάκια υγείας. Έχουν 45 θερμίδες τα 9 γραμμάρια.

Κράκερ
Όσο κι αν σας φαίνονται αθώα, δεν είναι. Αν είστε λοιπόν σε περίοδο διατροφής καλό είναι να μη τα επιλέξετε καθώς θα σας φορτώσουν με άχρηστες θερμίδες.

Από το Δίαιτα & Μεταβολισμός που κυκλοφορεί με τον Ελεύθερο Τύπο

Προτεινόμενα για εσάς

Ποιους ωφελούν τα προβιοτικά και ποιους όχι

Κώστας Σκαναβής

Οι απαγορευμένοι συνδυασμοί

Κώστας Σκαναβής

Συμπληρώνοντας τα 50…

Κώστας Σκαναβής

Ο «χρονότυπος», το βραδινό γεύμα και… η ξάπλα μπροστά στην τηλεόραση

Κώστας Σκαναβής

Πότε η υψηλή πρόσληψη γλουτένης αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη στα παιδιά

Κώστας Σκαναβής

Ο κίνδυνος της υπερβιταμίνωσης

Κώστας Σκαναβής

Ο υπερπολύτιμος σίδηρος

Κώστας Σκαναβής

Μύθοι και αλήθειες για την… πορτοκαλάδα της μαμάς

Κώστας Σκαναβής

Η αντιμετώπιση της υπερκόπωσης με συμπληρώματα διατροφής

Κώστας Σκαναβής