Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Αποτοξίνωση: Η πιο νόστιμη δίαιτα για να δείτε τη ζυγαριά να κατεβαίνει

Newsroom eleftherostypos.gr

Η αποτοξίνωση μετά τις διακοπές κρίνεται απαραίτητη! Πρέπει, όμως, να καταλάβετε ότι ρόλο παίζει όχι μόνο η διατροφή αλλά και ο τρόπο ζωής και το είδος της σωματικής δραστηριότητας.

Ένα από τα μυστικά είναι να προτιμήσετε φρούτα και λαχανικά ως επιδόρπια και ενδιάμεσα γεύματα. Τέτοιες επιλογές είναι πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες και χαμηλά σε θερμίδες, δίνοντας το αίσθημα του κορεσμού και βελτιώνοντας την λειτουργία του πεπτικού σωλήνα χωρίς να προσθέτουν κιλά.

Ενδεικτικό διαιτολόγιο

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα 1,5 % & 4 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως, 1κ.γ. κότζι μπέρι Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 2 σύκα & 5-7 ανάλατα αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 2 αυγά βραστά,1 φέτα ψωμί πολύσπορο & σαλάτα ρόκα-αγγούρι-άνιθο, 1 μερίδα γραβιέρα, 4 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 3 καρύδια
  • ΒΡΑΔΥ: 1 πίτα αραβική με τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο, ντομάτα, αγγούρι, μαϊντανό & 1 φλ.ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΤΡΙΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 2 ρυζογκφρέτες & τυρί & 1 ποτήρι χυμό, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 10 ρόγες σταφύλι
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα φασολάκια & 1 μερίδα τυρί & 6 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 φλ.ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΒΡΑΔΥ: Μανιτάρια ψητά & σαλάτα ρόκα-αγγούρι-άνηθο

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα 1,5 % & 4 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως, 1κ.γ. κότζι μπέρι, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 φέτες ανανά
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα ψάρι ψητό & χόρτα βραστά & 6 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα
  • ΒΡΑΔΥ: 1 πίτα αραβική ολικής αλέσεως (τυρί & γαλοπούλα light) & σαλάτα μαρούλι- ρόκα & σαλάτα ρόκα-αγγούρι-άνηθο

ΠΕΜΠΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1 κ.γλ. μέλι & μαλακή μαργαρίνη & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 σύκα & 3 καρύδια
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Μπριάμ & 1 μερίδα τυρί & 4 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 5 ανάλατα αμύγδαλα
  • ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & σαλάτα αγγούρι – ρόκα – άνηθος & 4 ελιές

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα 1,5 % & 4 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσως με 1κ.γ. γκότζι μπέρι,
  • Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 5 καρύδια & 1 μήλο
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας, 2 μέτριες πατάτες βραστές & σαλάτα χόρτα & 4 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 2 ρυζογκοφρέτες & 1 φλ.ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΒΡΑΔΥ: Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι (1 φέτα πεπόνι, 2 σύκα, γιαούρτι με κανέλα)

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με 1 κ.γλ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη & μαλακή μαργαρίνη & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα & 1 φλ.ρόφημα κρόκου Κοζάνης
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Ταμπουλέ & τυρί & 4 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & κανέλα & 10 ρόγες σταφύλι
  • ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & τυρί & σαλάτα βραστά κολοκυθάκια

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό & 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος
  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 6-8 ανάλατα αμύγδαλα & 2 σύκα & 1 φλ.ρόφημα κρόκου κοζάνης
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό & χόρτα βραστά, 4-6 ελιές
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & 10 ρόγες σταφύλι & κανέλα
  • ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως (τυρί & γαλοπούλα light) & σαλάτα μαρούλι-ρόκα

*Από τον Δημήτρη Γρηγοράκη, Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος,PhD • Επιστημονικός Διευθυντής ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ – Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας • Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΔΔ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου • Επιστημονικός Συνεργάτης Α’ Νευρολογικής Κλινικής, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ Αιγινήτειο Νοσοκομείο • Εκπαιδευτής Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Ελένη Μενεγάκη: Η μάχη της με τα κιλά – Αυτή είναι η πανάκριβη δίαιτα από διατροφολόγο της Αμερικής

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Χάστε τρία κιλά λίπους σε ένα μήνα – Έξυπνα διατροφικά tips

Φάβα: Μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών – Γιατί πρέπει να την τρώτε μία φορά την εβδομάδα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Μελέτη: 2,700 χρόνια πριν, οι άνθρωποι απολάμβαναν μπύρες και ροκφόρ

Μαρίνα Μπενέκου

Σοκολάτα: Οσα πρέπει να ξέρετε πριν σας πιάσει η χειμωνιάτικη μανία

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Δίαιτα DASH: Ρίξτε την πίεση τρώγοντας νόστιμα και ελληνικά φαγητά

Υπέρταση: Τα διατροφικά «ναι» και τρόφιμα σύμμαχοι στην καθημερινότητα

Πώς να μην παχύνουμε τον χειμώνα – Διατροφικές συμβουλές και μυστικά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η δίαιτα του νυφικού – Τι πρέπει να κάνετε για να αδυνατίσετε πριν το γάμο