Ελεύθερος Τύπος
EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δείτε την Porsche Taycan να κάνει …αθόρυβα donuts

Newsroom eleftherostypos.gr

Όλοι γνωρίζουμε πως η Porsche Taycan  είναι μία εξαιρετική είσοδος στον κόσμο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων για την Γερμανική εταιρεία, προσφέροντας τις επιδόσεις ενός supercar, μαζί με άπλετη αυτονομία.

Αλλά υπάρχει μία πολύ σημαντική ερώτηση: μπορεί να drift-άρει;

Η απάντηση έρχεται από ένα πρόσφατο βίντεο του Autocar, στο οποίο εξετάζουν τις δυνατότητες πλαγιολίσθισης του Taycan Turbo. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε δει πολύ “drift” από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αλλά σίγουρα, ως γνήσια Porsche, η Taycan είναι ικανή να δώσει …παράσταση.

Όπως και κάθε άλλο τετρακίνητο αυτοκίνητο, έτσι και η Taycan Turbo, δεν είναι “στημένα” για πλαγιολίσθιση, αλλά για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Όπως μας δείχνει ο Matt Prior, χρειάζεται λίγο χρόνο και εξοικείωση για να βρεις τον τρόπο να “πλαγιάσεις” την ηλεκτρική Porsche, χωρίς την παρέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης,

Όπως αποδείχθηκε, η καλύτερη λειτουργία για τέτοιου είδους οδήγηση είναι η Sport, η οποία επιτρέπει και στους 4 τροχούς να σπινάρουν.

Η Porsche Taycan Turbo εξοπλίζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 616 ίππων υπό κανονικές συνθήκες και 670 ίππων στη λειτουργία Overboost. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 260 χλμ./ώρα. Αν αυτά τα νούμερα δεν σας εντυπωσιάζουν, πάντα υπάρχει η ακόμα ταχύτερη Taycan Turbo S.

Προτεινόμενα για εσάς

Οδηγούμε την ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan Turbo S των 761 ίππων

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Κινούμαι ηλεκτρικά: Βήμα-βήμα η συμπλήρωση της αίτησης και όλες οι απαντήσεις στις απορίες

Μιχάλης Μάρδας

Πρεμιέρα σήμερα για την ηλεκτροκίνηση – Πόσα χρήματα θα δίνει το κράτος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίκυκλα και ποδήλατα – Η διαδικασία

Μιχάλης Μάρδας

Η Porsche σχεδιάζει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στη Σλοβακία

Η Nissan δέχεται ηλεκτρική ενέργεια ως πληρωμή για στάθμευση

Η Hyundai αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες του ηλεκτρικού “Prophecy”

Hyundai: 30 χρόνια καινοτομιών στην ηλεκτροκίνηση

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου MX-30

Η νεκρώσιμη ακολουθία του «Παλιο-diesel»

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος