Ελεύθερος Τύπος
ECO CARS

O Πρόεδρος της Fiat πραγματοποιεί το 1ο test drive του ηλεκτρικού 500 και εγκαινιάζει τη διαδικασία παραγγελιών της ειδικής έκδοσης “la Prima”

Newsroom eleftherostypos.gr

O Πρόεδρος σε παγκόσμιο επίπεδο της Fiat, Olivier François, διηγείται την ιστορία του νέου ηλεκτρικού 500 πραγματοποιώντας το 1ο test drive του μοντέλου.

Για να νιώσει κανείς την πραγματική ψυχή ενός αυτοκινήτου θα πρέπει να το οδηγήσει και να ζήσει μαζί του. Με ένα νέο video, ο Olivier François – Πρόεδρος σε παγκόσμιο επίπεδο της Fiat– θέλει να ταξιδέψει όλους τους φίλους της μάρκας με το Νέο ηλεκτρικό 500 “la Prima”, έτσι ώστε να ζήσουν μαζί του την εμπειρία του 1ου μοντέλου μηδενικών ρύπων του Ομίλου FCA στους δρόμους του Τορίνο.

«Συνήθως την πρώτη φορά που οδηγούμε ένα αυτοκίνητο στους δρόμους έχουμε κλειστές τις κάμερες. Αλλά για το Νέο ηλεκτρικό 500 αποφάσισα να έρθετε μαζί μου σε αυτή τη μοναδική εμπειρία», δήλωσε ο François. «Είναι μια πολύ ξεχωριστή, σχεδόν μαγική, στιγμή. Το όραμα και η ομαδική δουλειά παίρνουν μορφή και για να πω την αλήθεια είναι παράλληλα και μια μεγάλη πρόκληση για εμάς».

Ο επικεφαλής της Fiat φιλοξενεί το κοινό σε ένα ταξίδι ανακάλυψης της ομορφιάς, της τεχνολογίας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον που εκφράζει το Νέο ηλεκτρικό 500.

Το ταξίδι ξεκινά από το εργοστάσιο του Mirafiori όπου κατασκευάζεται το Νέο ηλεκτρικό 500. Μέσα σε 81 χρόνια, αυτή η τεράστια βιομηχανική μονάδα έγραψε ιστορία για την Ιταλική, αλλά και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Εγκαινιάστηκε το 1939 και σηματοδότησε για τη Fiat το πέρασμα στη σύγχρονη εποχή, ενώ σήμερα αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα εργοστάσια αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Τώρα ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει με την κατασκευή του αμιγώς ηλεκτρικού Fiat 500, με τον Όμιλο FCA να ξεκινά την επανάσταση από το χώρο της γραμμής παραγωγής. Περίπου 1.200 άτομα θα απασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή του νέου μοντέλου με την ετήσια δυνατότητα παραγωγής των 80.000 μονάδων να μπορεί να αυξηθεί αν κάτι τέτοιο απαιτηθεί. Η συνολική επένδυση που πραγματοποιήθηκε είναι της τάξης των 700 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το Νέο ηλεκτρικό 500 σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ιταλία ως ένα πραγματικό “Made in Italy”και “Made in Turin” προϊόν.

Το επόμενο στάδιο αυτού του πρώτου test drive πραγματοποιείται στο Lingotto, το θρυλικό πρώην εργοστάσιο της Fiat με την χαρακτηριστική πίστα δοκιμών στην οροφή του, όπου δοκιμάστηκε η 1η γενιά του Fiat 500 του 1957. Η εγκατάσταση έχει πλέον εξελιχθεί σε μουσείο που φιλοξενεί και τη γκαλερί Pinacoteca Agnelli. Παράλληλα στον 4ο όροφο το “Virtual Casa 500” αποτελεί μια πρώτη ψηφιακή επαφή του κοινού με την ιστορία του μοντέλου που θα εξελιχθεί στο Casa 500, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό την άνοιξη του 2021.

Το ταξίδι του κ. François με το ηλεκτρικό 500 συνεχίζεται στους δρόμους της πόλης και ολοκληρώνεται στο Monte dei Cappuccini, κοντά στο κέντρο του Τορίνο και δίπλα στην όχθη του ποταμού Πο με τη μοναδική θέα στις Άλπεις. Ένα πραγματικά μοναδικό σημείο για να απολαύσει κανείς μια ηλιόλουστη ημέρα. «Κατά την περίοδο του lockdown, μάθαμε να εκτιμούμε τη φύση και το πόσο πολύτιμη είναι για εμάς. Η προστασία της είναι κάτι που αφορά όλους μας», συνεχίζει ο επικεφαλής της Fiat.

Μετά την έκδοση cabrio με την οποία παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο, το ηλεκτρικό 500 είναι πλέον διαθέσιμο και στην έκδοση hatchback, η οποία μπορεί να εφοδιαστεί με πανοραμική γυάλινη οροφή. Στην έκδοση “la Prima” hatchback, εκτός από την εντυπωσιακή ηλιοροφή μπορεί κανείς να παρατηρήσει τη διαφοροποιημένη –σε σχέση με το cabrio- πόρτα του χώρου αποσκευών, αλλά και το νέο σπόιλερ στην οροφή. Η έκδοση “la Prima” hatchback είναι διαθέσιμη σε τρία, αφιερωμένα στη φύση χρώματα, Ocean Green για τη θάλασσα, Mineral Grey για τη Γή και Celestial Blue για τον ουρανό, ενώ είναι ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένη με στοιχεία όπως: εσωτερικό επενδεδυμένο με οικολογικό δέρμα, full-LED φωτιστικά σώματα, τροχούς diamond-cut 17’’, κ.α.

Επίσης το μοντέλο εφοδιάζεται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που του δίνουν –για πρώτη φορά στην κατηγορία- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Για πρώτη φορά επίσης μοντέλο χρησιμοποιεί το σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση UConnect 5, το οποίο διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών και μοναδικές δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως ασύρματη σύνδεση με κινητά μέσω των εφαρμογών CarPlay / Android Auto.

Οι μπαταρίες χωρητικότητας 42kWh του μοντέλου του εξασφαλίζουν αυτονομία 320χλμ. στον κύκλο WLTP και έως 458χλμ. στον αστικό κύκλο! Επίσης ο ταχυφορτιστής των 85kW δίνει τη δυνατότητα φόρτισης στο 80% σε μόλις 35 λεπτά, ενώ για διαδρομή 50χλμ. η φόρτιση διαρκεί μόλις 5 λεπτά!

Όπως και η cabrio έκδοση, το Νέο ηλεκτρικό 500 “la Prima” αποτελεί μια συμπύκνωση στιλ, τεχνολογίας, καινοτομίας και φιλικότητας προς το περιβάλλον, ενώ όπως όλα τα 500 είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο της Fiat, αλλά και συνολικά της αυτοκίνησης.

Προτεινόμενα για εσάς

Δοκιμάζουμε το νέο Fiat 500X Sport

Fiat Centoventi: To Panda του μέλλοντος;

Συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA

Η νέα έκδοση του Fiat Panda “φοράει” Trussardi

Fiat 500 0.9 TwinAir: Μοδάτο, Μικρό και ολίγον Ρετρό

Η FCA θα πληρώσει την Tesla εκατοντάδες εκατομμύρια για να αποφύγει ένα πρόστιμο εκπομπών ρύπων

Το Fiat Panda εξέλαβε την χαμηλότερη βαθμολογία στο EuroNCAP [βίντεο]

George Michaelides

Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Fiat 500X στην ελληνική αγορά

Ανδρέας Ντίνης

Νέα σειρά εκδόσεων Fiat 500 Mirror με έξτρα εξοπλισμό

Ανδρέας Ντίνης