Ελεύθερος Τύπος
ECO CARS

Extreme E – ODYSSEY 21: Σε 5 μήνες η εκκίνηση της νέας σειράς αγώνων ηλεκτρικών SUV

Newsroom eleftherostypos.gr

Τον Ιανουάριο του 2021 ξεκινά η νέα συναρπαστική σειρά επαγγελματικών, εκτός δρόμου αγώνων, για ηλεκτρικά sport SUV οχήματα.

Οι αγώνες θα έχουν το όνομα “Extreme E” και θα φέρουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στις πιο απομακρυσμένες γωνιές του πλανήτη. Η Continental είναι ιδρυτικός συνεργάτης και αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών αυτής της πολύ ξεχωριστής σειράς ηλεκτρικών off-road races.

Οι συμμετέχοντες έχουν, πλέον, στη διάθεσή τους μόνο 5 μήνες για να προετοιμαστούν για τις δύσκολες προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν, από το πρώτο κιόλας stage, στο Dakar της Σενεγάλης. Στις 22 Ιανουαρίου του επόμενου έτους, η εκκίνηση του “Ocean stage” θα δοθεί σε ένα σημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, κοντά στον Ατλαντικό ωκεανό. Πρόκειται για τις όχθες της Λίμνης Rose, δίπλα στην πρωτεύουσα της Σενεγάλης, Dakar, με στόχο να ευαισθητοποιηθεί κοινή γνώμη και φορείς, σε θέματα κλιματικής αλλαγής και προστασίας του περιβάλλοντος. Για αυτόν τον λόγο, οι διαδρομές του αγώνα θα περάσουν κοντά σε απειλούμενους βιότοπους της αφρικανικής ηπείρου, μεταφέροντας το μήνυμα ότι πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες για τον περιορισμό της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, στους 1,5 βαθμούς Κελσίου.

Η συνέχεια θα είναι το ίδιο συγκλονιστική, αφού τον Μάρτιο του 2021 ο αγώνας θα συνεχιστεί στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας και τον Μάιο στα Ιμαλάια! Η Continental κλήθηκε να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο off road ελαστικό, που θα μπορεί να λειτουργεί σε πολύ δύσκολα περιβάλλοντα, με τεράστιες κλιματικές διαφορές μεταξύ τους. Αν σκεφτούμε ότι η ανάπτυξη και η κατασκευή ενός νέου ελαστικού, για συμβατικά αυτοκίνητα, απαιτεί 3 έως 4 χρόνια, καταλαβαίνουμε τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι μηχανικοί της Continental για να κατασκευάσουν το ελαστικό του ηλεκτροκίνητου, αγωνιστικού SUV, “ODYSSEY 21”.

Πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο όχημα, το οποίο, αν και σε διαστάσεις και βάρος θυμίζει τα καθημερινά SUVs, η ηλεκτρική δύναμη των 550 HP του ODYSSEY 21, παράγει 3 φορές περισσότερη ροπή από το αγωνιστικό Gen 2 της Formula E. Το νέο custom ελαστικό της Continental, για αυτό το θηριώδες αγωνιστικό, βασίζεται στην επιτυχημένη σειρά CrossContact και δοκιμάζεται εντατικά, εδώ και πολλούς μήνες, από επαγγελματία οδηγό off-road αγώνων. Το τελικό αποτέλεσμα δίνει ένα πολύ εναρμονισμένο σύνολο οχήματος – ελαστικού και, μέχρι την εκκίνηση στην Αφρική, η Continental ρυθμίζει τις τελευταίες τεχνικές λεπτομέρειες, ώστε το ελαστικό να καταφέρει να ανταπεξέλθει στις ακραίες εδαφικές και κλιματολογικές συνθήκες των αγώνων. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας ContiPressureCheck, κρίσιμα δεδομένα για την κατάσταση του ελαστικού, όπως πίεση και θερμοκρασία, θα προβάλλονται σε μια οθόνη στο cockpit του οδηγού, κατά τον αγώνα.

Η σειρά αγώνων Extreme E διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Formula E, ενώ η Continental θα είναι κύριος χορηγός και αποκλειστικός προμηθευτής των ελαστικών όλων των οχημάτων ODYSSEY 21.

Το πρόγραμμα του Extreme E, για το 2021, έχει ως εξής:

  1. Ocean Stage (Ωκεανός): Ιανουάριος, 23 – 24, Lac Rose, Dakar, Σενεγάλη
  2. Desert Stage (Έρημος): Μάρτιος, 6 – 7, Sharaan, Al-‘Ula, Σαουδική Αραβία
  3. Glacier Stage (Παγετώνας): Μάιος, 14 – 15, Kali Gandaki Valley, Mustang District, Νεπάλ
  4. Arctic Stage (Αρκτική): Αύγουστος, 28 – 29, Kangerlussuaq, Γροιλανδία
  5. Rainforest Stage (Τροπικά δάση): Οκτώβριος, 30 – 31, Santarém, Pará, Βραζιλία

Προτεινόμενα για εσάς

Πρωτοποριακές δορυφορικές κάμερες της Continental

Σωτήρης Παπαδήμας

To νέο χειμερινό ελαστικό Continental WinterContact TS 860S

Η Continental «Συμβάλλει ασφαλώς» στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Το όραμα της Continental για το ελαστικό του μέλλοντος

Παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού SUV Extreme E με νέα ελαστικά Continental

H Continental δημιουργεί τρισδιάστατες προβολές στην καμπίνα του αυτοκινήτου

Θερινό ελαστικό υψηλής τεχνολογίας από την Continental

George Michaelides

Πολιτική βιώσιμης ανάπτυξης Continental

Δημήτρης Κατσάκος

Μεγάλη αναδιάρθρωση στον τεχνολογικό όμιλο Continental

Ανδρέας Ντίνης