ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ECO CARS

Renault Twingo Z.E.: Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον

Fabio Sciarra

Το Twingo συνάντησε τη μοίρα του, δηλαδή τον εξηλεκτρισμό. Θα παίρνει ζωή από τον κινητήρα του Zoe, συνδυασμένο με ένα πακέτο μπαταριών 21 kWh και θα έχει αυτονομία 165 χλμ στον κύκλο WLTP

Ήταν γραφτό να συμβεί. Απλά για διάφορους λόγους είχε πάρει παράταση. Ένα από τα μοντέλα που ενσωματώνουν καλύτερα την ιδέα του αυτοκινήτου πόλης, το Renault Twingo, πλέον θα είναι διαθέσιμο και με ηλεκτρικό κινητήρα. Το είχαν δείξει και τα μερομήνια, από τη στιγμή που η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Daimler, ώστε να χρησιμοποιηθεί, στο εξ αρχής προορισμένο να έχει ηλεκτρική έκδοση, Smart forfour. Τα δύο μοντέλα δεν θα είναι δίδυμα αδελφάκια, καθώς θα ξεχωρίζουν στο κυριότερο χαρακτηριστικό τους: τη μπαταρία. Το Smart θα διαθέτει μπαταρία της γερμανικής εταιρείας Accumotive (θυγατρική της Daimler), με χωρητικότητα 17,6 kWh. Αντιθέτως, για το Twingo Z.E. προτιμήθηκε μια μπαταρία 21 kWh της κορεάτικης εταιρείας LG Chem.

Αυτή η μπαταρία, η τοποθέτηση της οποίας δεν επηρέασε αρνητικά τους εσωτερικούς χώρους ή το χώρο αποσκευών (219 λίτρα), είναι υδρόψυκτη και επιτρέπει τη φόρτιση της με συνεχές ρεύμα έως 22 kW (σε αυτή την περίπτωση, σε μισή ώρα φόρτισης αποκτά επιπλέον αυτονομία 80 χιλιομέτρων). Εξαιρουμένης της μπαταρίας, όλο το υπόλοιπο σύστημα ομιλεί τη γαλλικήν. Ο κινητήρας των 82 ίππων και 160 Nm και ο μειωτής κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Κλεόν και προέρχονται από το αμιγώς ηλεκτρικό Zoe.

ΜΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η Renault, το νέο Twingo Z.E. επιταχύνει από στάση στα 50 χλμ./ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα και μπορεί να επιταχύνει έως τα 135 χλμ./ώρα. Διαθέτει και μια λειτουργία Β, η οποία επιτρέπει την επιλογή μεταξύ τριών προγραμμάτων ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (μόλις σηκώνει ο οδηγός το πόδι από το γκάζι) και την πέδηση. Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η γαλλική εταιρεία, η αυτονομία του Twingo Z.E. στον μικτό κύκλο του WLTP είναι 165 χιλιόμετρα και στην πόλη 230 χιλιόμετρα. Υπεραρκετά, σύμφωνα με τη Renault, ώστε ν’ απαιτείται μόλις μία φόρτιση την εβδομάδα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι Ευρωπαίοι πολίτες κάτοχοι αυτοκινήτων πόλης διανύουν περίπου 30 χιλιόμετρα την ημέρα για τη μετακίνηση προς και από το χώρο εργασίας τους.

Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, το Twingo Z.E. διαθέτει το σύστημα ψυχαγωγίας Easy Link με την οθόνη των επτά ιντσών στις δύο (από τις συνολικά τρεις) πλουσιότερες εκδόσεις του Zen και Intens. Είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, διαθέτει σύστημα πλοήγησης με πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, αναζήτηση Google, ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού και ενδείξεις σχετικές με την αυτονομία και τους πλησιέστερους δωρεάν σταθμούς φόρτισης. Επιβεβλημένη ενημέρωση για έναν οδηγό ηλεκτρικού οχήματος, κάτι που μπορεί να γίνει και μέσω της εφαρμογής MyRenault μέσω κινητού.

Προτεινόμενα για εσάς

Renault Clio 1.0 TCe LPG: Με διπλό καύσιμο

Kon

Renault Captur: Οδηγούμε το αυτοκίνητο της χρονιάς 2021

Kon

Η Renault παρουσιάζει τα All-new KANGOO και EXPRESS

Kon

Volkswagen Golf εναντίον Renault Megane: η μάχη των hatchback

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Οι πρώτες εντυπώσεις μας από το υβριδικό Renault Clio e-Tech

Kon

Ζωηρό και οικονομικό: Δοκιμάζουμε το πετρελαιοκίνητο Renault Clio

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Συγκριτική δοκιμή Volkswagen T-Roc, Hyundai KONA, Ford Puma, Renault Captur: «Η τάξη του 2020»

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Μειώθηκαν κατά 18,9% οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ε.Ε. τον Αύγουστο

Kon

Το Groupe Renault ανακοινώνει το νέο σχέδιο της οργανωτικής του δομής