Ελεύθερος Τύπος
ECO CARS

Renault Twingo Z.E.: Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον

Fabio Sciarra

Το Twingo συνάντησε τη μοίρα του, δηλαδή τον εξηλεκτρισμό. Θα παίρνει ζωή από τον κινητήρα του Zoe, συνδυασμένο με ένα πακέτο μπαταριών 21 kWh και θα έχει αυτονομία 165 χλμ στον κύκλο WLTP

Ήταν γραφτό να συμβεί. Απλά για διάφορους λόγους είχε πάρει παράταση. Ένα από τα μοντέλα που ενσωματώνουν καλύτερα την ιδέα του αυτοκινήτου πόλης, το Renault Twingo, πλέον θα είναι διαθέσιμο και με ηλεκτρικό κινητήρα. Το είχαν δείξει και τα μερομήνια, από τη στιγμή που η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Daimler, ώστε να χρησιμοποιηθεί, στο εξ αρχής προορισμένο να έχει ηλεκτρική έκδοση, Smart forfour. Τα δύο μοντέλα δεν θα είναι δίδυμα αδελφάκια, καθώς θα ξεχωρίζουν στο κυριότερο χαρακτηριστικό τους: τη μπαταρία. Το Smart θα διαθέτει μπαταρία της γερμανικής εταιρείας Accumotive (θυγατρική της Daimler), με χωρητικότητα 17,6 kWh. Αντιθέτως, για το Twingo Z.E. προτιμήθηκε μια μπαταρία 21 kWh της κορεάτικης εταιρείας LG Chem.

Αυτή η μπαταρία, η τοποθέτηση της οποίας δεν επηρέασε αρνητικά τους εσωτερικούς χώρους ή το χώρο αποσκευών (219 λίτρα), είναι υδρόψυκτη και επιτρέπει τη φόρτιση της με συνεχές ρεύμα έως 22 kW (σε αυτή την περίπτωση, σε μισή ώρα φόρτισης αποκτά επιπλέον αυτονομία 80 χιλιομέτρων). Εξαιρουμένης της μπαταρίας, όλο το υπόλοιπο σύστημα ομιλεί τη γαλλικήν. Ο κινητήρας των 82 ίππων και 160 Nm και ο μειωτής κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Κλεόν και προέρχονται από το αμιγώς ηλεκτρικό Zoe.

ΜΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η Renault, το νέο Twingo Z.E. επιταχύνει από στάση στα 50 χλμ./ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα και μπορεί να επιταχύνει έως τα 135 χλμ./ώρα. Διαθέτει και μια λειτουργία Β, η οποία επιτρέπει την επιλογή μεταξύ τριών προγραμμάτων ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (μόλις σηκώνει ο οδηγός το πόδι από το γκάζι) και την πέδηση. Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η γαλλική εταιρεία, η αυτονομία του Twingo Z.E. στον μικτό κύκλο του WLTP είναι 165 χιλιόμετρα και στην πόλη 230 χιλιόμετρα. Υπεραρκετά, σύμφωνα με τη Renault, ώστε ν’ απαιτείται μόλις μία φόρτιση την εβδομάδα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι Ευρωπαίοι πολίτες κάτοχοι αυτοκινήτων πόλης διανύουν περίπου 30 χιλιόμετρα την ημέρα για τη μετακίνηση προς και από το χώρο εργασίας τους.

Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, το Twingo Z.E. διαθέτει το σύστημα ψυχαγωγίας Easy Link με την οθόνη των επτά ιντσών στις δύο (από τις συνολικά τρεις) πλουσιότερες εκδόσεις του Zen και Intens. Είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, διαθέτει σύστημα πλοήγησης με πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, αναζήτηση Google, ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού και ενδείξεις σχετικές με την αυτονομία και τους πλησιέστερους δωρεάν σταθμούς φόρτισης. Επιβεβλημένη ενημέρωση για έναν οδηγό ηλεκτρικού οχήματος, κάτι που μπορεί να γίνει και μέσω της εφαρμογής MyRenault μέσω κινητού.

Προτεινόμενα για εσάς

Η Nissan δέχεται ηλεκτρική ενέργεια ως πληρωμή για στάθμευση

Tα Renault CLIO και ZOE στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων EV

Tο Renault Clio με “Double Bonus” και όφελος 1.500€

Η Hyundai αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες του ηλεκτρικού “Prophecy”

Hyundai: 30 χρόνια καινοτομιών στην ηλεκτροκίνηση

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Δισεκατομμύρια σωτηρίας σε εταιρίες – Κρατική βοήθεια σε Renault, Air France και Lufthansa για να μην καταρρεύσουν

Ανδρέας Ντίνης

Γάλλος ΥΠΟΙΚ: Κίνδυνος να εξαφανιστεί η Renault

Ανδρέας Ντίνης

Η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου MX-30

Renault Kadjar: Ριζική ανανέωση

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος