Ελεύθερος Τύπος
ECO CARS

Citroën ami: Βιώσιμη, ηλεκτροκίνητη μετακίνηση για όλους

Newsroom eleftherostypos.gr

Μέσα στο 2020, με το 100% ηλεκτροκίνητο ami, η Citroën με περισσότερα από 100 χρόνια ιστορίας, καινοτομίας και προτάσεις αντικομφορμιστικών οχημάτων που με τα χρόνια έγιναν εμβληματικά, σκοπεύει να λανσάρει την βιώσιμη αστική μετακίνηση για όλους.

Το DNA της Citroën έχει να κάνει με τις ιδιαίτερα τολμηρές καινοτομίες, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν τα όρια του απροσδόκητου και δεν είναι μόνο οχήματα, αλλά και υπηρεσίες. Είναι ένας γνήσιος απόγονος, μια απευθείας εξέλιξη του πρωτοτύπου AMI ONE που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019. Το ενδιαφέρον του κοινού ήταν τόσο μεγάλο και έντονο, που έφτασε η έκδοση παραγωγής σε λιγότερο από ένα χρόνο μετά. Το ami είναι μια χειροπιαστή απόδειξη της διάθεσης για προσφορά λύσεων για τις αστικές μετακινήσεις και τις εκδρομές σε μικρές αποστάσεις. Προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους πυρήνες των αστικών κέντρων, ασφαλή εναλλακτική λύση έναντι των δικύκλων, των ποδηλάτων, των πατινιών, αλλά και των αστικών συγκοινωνιών και όλα αυτά, με ένα ιδιαίτερα λογικό κόστος.

H Citroën αποκαλύπτει ένα πραγματικά διαφορετικό, 100% ηλεκτρικό όχημα που θα κάνει τις αστικές μετακινήσεις, μια τελείως νέα εμπειρία, που γεννήθηκε από την επιθυμία να δώσει πρόσβαση στις εύκολες και χαμηλού κόστους μετακινήσεις σε όλους.

Αντικομφορμιστικό αντικείμενο κινητικότητας

· Είναι 100% ηλεκτρικό: οι εκπομπές CO2 είναι μηδενικές και έτσι εκτός από την προστασία του περιβάλλοντος, έχει εξασφαλισμένη και την καθημερινή πρόσβαση στα αστικά κέντρα, με ένα εύκολο, τελείως αθόρυβο και ευχάριστο στο χειρισμό τρόπο. Η μπαταρία του, για πλήρη φόρτιση, χρειάζεται μόλις 3 ώρες σε πρίζα του κοινού οικιακού δικτύου – όπως ακριβώς ένα smartphone.

· Είναι ευέλικτο: το εξαιρετικά μικρό του μήκος, μόλις 2,41m και ο μικρός κύκλος στροφής (με διάμετρο 7,20m), κάνουν τις αστικές μετακινήσεις και το parking, ιδιαίτερα εύκολες διαδικασίες.

· Είναι άνετο: Μικρές οι εξωτερικές του διαστάσεις, αλλά πολύ μεγάλοι οι χώροι στην καμπίνα, κάνουν το ami ιδιαίτερα άνετο για δύο επιβάτες που κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο. Η κλειστή καμπίνα του, προσφέρει προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, ενώ με το σύστημα θέρμανσης, προσφέρεται για χρήση και όταν κάνει αρκετό κρύο.

·Ξεχωριστός χαρακτήρας: το αυθεντικό του στυλ και η συμμετρία στη σχεδίαση κάνουν την εμφάνιση του ami πραγματικά ξεχωριστή. Τα διαθέσιμα χρώματα για το αμάξωμα, τα 6 πακέτα χρωματιστών αξεσουάρ και οι προτάσεις για εξατομίκευση, προκαλούν τους ενδιαφερόμενους να παίξουν, συνδυάζοντας διαφορετικά στοιχεία και να φτιάξουν το δικό τους ami.

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

· ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ: Στη Γαλλία, επιτρέπεται η χρήση του από την ηλικία των 14 ετών, ενώ όσοι είναι από 16 χρονών και πάνω, μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στην πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών κρατών. Είτε έχει κάποιος δίπλωμα οδήγησης, είτε όχι, το ami είναι για όλους!

· ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ “A LA CARTE”: Το ami είναι προσβάσιμο σε όλους, κάθε στιγμή, μέσα από τις προσφορές που θα αφορούν στη χρήση του, είτε για ένα λεπτό της ώρας, είτε για ένα χρόνο αλλά και παραπάνω, για διαμοίρασμα (car-sharing), ενοικίαση ή αγορά.

· OIKONOMIKO: Οι προσφορές που αφορούν το ami, είναι super ανταγωνιστικές και προσαρμόζονται στην εκάστοτε χρήση. Η μακροχρόνια μίσθωση, ξεκινά από το μηνιαίο ποσό των €19,99 στη Γαλλία (πρόγραμμα amiami: με συμβόλαιο διάρκειας 48 μηνών και προκαταβολή €2.644).

Αγορά: από €6.000 (τιμή μετά φόρων για την έκδοση amiami).

ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

· ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ 100% ONLINE: για να το ανακαλύψεις, να το διαμορφώσεις και να το αποκτήσεις, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

· ΝΕΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ: το ami διαφημίζεται στις αλυσίδες των καταστημάτων FNAC και DARTY. Το ami θα μπορεί να “έρχεται” στο ραντεβού με τους υποψήφιους αγοραστές του, σε ορισμένα σημεία που θα δίνουν τη δυνατότητα για test drive και πιο εκτεταμένη γνωριμία.

· ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ: το ami μπορεί να φτάσει απευθείας στο σπίτι για τη μέγιστη άνεση του κάθε ενδιαφερόμενου.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Για τη συντήρηση του ami, η Citroën έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο Δίκτυο από ανεξάρτητους, αλλά εγκεκριμένους επισκευαστές, τα συνεργεία της αλυσίδας Euro Repar Car Services, αλλά και κάποιους από τους dealers της Citroën.

Ένα τηλεφωνικό κέντρο σε κάθε χώρα που έχει ανάμιξη στην εξέλιξη του προγράμματος, θα λειτουργεί ειδικά για κάθε ερώτηση που μπορεί να υπάρχει.

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

Η Citroën με το ami εφηύρε την 100% ηλεκτρική κινητικότητα για όλους, από την ηλικία των 14 ετών (για τη Γαλλία). Ένα ultra-compact, ευέλικτο και πολύχρωμο όχημα που έχει πολλά και μεγάλα πλεονεκτήματα, με τα οποία ξεφεύγει από τις τυπικές νόρμες της κινητικότητας. Τα ανταγωνιστικά πακέτα με τα οποία θα προσφέρεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας που θα κάνει τις μετακινήσεις μια τελείως νέα εμπειρία που απευθύνεται σε όλους.

Το άνοιγμα των “συνόρων” για την κινητικότητα κάθε πολίτη, έχει προγραμματιστεί για λανσάρισμα στις 30 Μαρτίου στη Γαλλία και λίγους μήνες μετά, στην Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, την Πορτογαλία και τη Γερμανία. Οι πρώτες παραδόσεις του ami, είναι προγραμματισμένες να γίνουν τον Ιούνιο στη Γαλλική αγορά.

“Εδώ και 100 χρόνια, η Citroën καινοτομούσε με πολλές δημιουργίες που είχαν ως στόχο τον “εκδημοκρατισμό” της ελευθερίας στις μετακινήσεις. Φέτος, η Citroën αποκάλυψε την πρότασή της για την αστική μετακίνηση, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι: μικρές διαστάσεις, προστασία από τα καιρικά φαινόμενα, 100% ηλεκτρικό, με χαμηλό κόστος απόκτησης, αλλά και δυνατότητα χρήσης, οικονομικά και χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Το 100% ηλεκτρικό ami στοχεύει να γίνει η απόλυτη λύση για τις αστικές μετακινήσεις. Μια λύση που θα είναι πιο κοντά από κάθε άλλη πρόταση στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αυτή η υπέροχη ιδέα, είχε την μορφή πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που την κάναμε πραγματικότητα, σήμερα.” Δήλωσε ο Vincent Cobée, Citroën CEO.

Προτεινόμενα για εσάς

Νέο πρόγραμμα Citroën “Back on the Road” 

Η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου MX-30

Η νεκρώσιμη ακολουθία του «Παλιο-diesel»

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Hyundai ιδρύει Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας-Κινητικότητας

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Renault Twingo Z.E.: Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον

ENYAQ iV: Το νέο ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Skoda επανεκκινεί την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Οδηγούμε το αμιγώς ηλεκτρικό DS3 Crossback E-Tense

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Το νέο Ford Mustang Cobra Jet, ένα ηλεκτροκίνητο dragster 1.400 ίππων

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος