Ελεύθερος Τύπος
AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Νίκη για τη Skoda Fabia R5 στη Χιλή

Νίκη για τη Skoda Fabia R5 στη Χιλή

Newsroom eleftherostypos.gr

Στο Ράλι Χιλής, έναν αγώνα που εμφανίζεται για πρώτη φορά στο ημερολόγιο της FIA, όλοι οι αγωνιζόμενοι είχαν να αντιμετωπίσουν το άγνωστο, με όλα τα πληρώματα να ξεκινούν από μηδενική βάση γνώσης καθώς απαγορευόταν κάθε δοκιμή πριν από τον αγώνα.

Οι Ειδικές Διαδρομές, ένα μείγμα – όπως οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι δήλωσαν – από οδοστρώματα που θύμιζαν τους αγώνες σε Πορτογαλία και Φινλανδία, εκτείνονταν στο εσωτερικό της χώρας, σε δασικούς δρόμους που χρησιμοποιούνται από βαριά φορτηγά που δραστηριοποιούνται στην υλοτομία.

Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η άνετη επικράτηση του Kalle Rovanperä με την ιδιωτικής συμμετοχής Skoda Fabia R5 που έδωσε την πρώτη νίκη φέτος στην ομάδα της Skoda Motorsport στην κατηγορία WRC 2 Pro, αποκτά ιδιαίτερη σημασία, τόσο για τον 18-χρονο Φινλανδό που οδήγησε αλάνθαστα σε έναν απαιτητικό αγώνα με έντονο συναγωνισμό, όσο και για την Skoda Motorsport η οποία του «έδωσε» ένα άρτια προετοιμασμένο αυτοκίνητο τόσο σε επίπεδο δυνατοτήτων, όσο και αξιοπιστίας.

Οι Kalle Rovanperä και Jonne Halttunen, όπως και τα υπόλοιπα πληρώματα δεν είχαν καμία προηγούμενη εμπειρία από τις Ειδικές Διαδρομές και έπρεπε να προετοιμάσουν τις σημειώσεις τους για τον αγώνα από ένα λευκό κομμάτι χαρτιού. Χωρίς δυνατότητα για τέλεια ρύθμιση του αυτοκινήτου, παντελή έλλειψη γνώσης σχετικά με την απόδοση και τη φθορά των ελαστικών, αλλά και μεγάλους κινδύνους που επιφύλασσαν οι στενοί συχνά δασικοί δρόμοι, ξεπέρασαν τον εαυτό τους και εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της Skoda Fabia R5, ήταν πολύ ανταγωνιστικοί σε όλο το τριήμερο του αγώνα.

Έχοντας να συναγωνιστεί έναν μεγάλο αντίπαλο, όπως ο Mads Ostberg και γνωρίζοντας τη διαφορά συνολικής εμπειρίας, είναι αξιοσημείωτο ότι ο Rovanpera έκανε τις καλύτερες δυνατές επιλογές ελαστικών, κατάφερε από το πρώτο σκέλος να βρει το κατάλληλο set up για τη Fabia R5 και ήταν πολύ γρήγορος σε κάθε Ειδική Διαδρομή. Παράλληλα, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ένα προσωρινό πρόβλημα του Ostberg με τα φρένα του, στο δεύτερο σκέλος, όπου και δημιούργησε μία άνετη διαφορά ασφαλείας, που κράτησε μέχρι το τέλος. Ο άλλος 18-χρονος οδηγός της Skoda Motorsport, ο Βολιβιανός Marco Bulacia, τερμάτισε με τη δική του Skoda Fabia R5 στην 4η θέση της WRC 2 Pro.

Επόμενος αγώνας είναι το Ράλι Πορτογαλίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου με 03 Ιουνίου, στην περιοχή του Porto.

 

Προτεινόμενα για εσάς

ENYAQ iV: Tο πρώτο ηλεκτρικό SUV της SKODA αποκαλύφθηκε

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

SKODA SLAVIA: Spider έκδοση του SCALA από μαθητές της SKODA ACADEMY

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Νέα Skoda Octavia από 19.900 ευρώ

Η νέα SKODA OCTAVIA και σε έκδοση G-TEC

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Λύση για ταχύτερη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τη SKODA

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Scala Spider: το νέο concept car της Skoda

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

ENYAQ iV: Το νέο ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Skoda επανεκκινεί την παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η νέα SKODA OCTAVIA Grand Coupe στην Κρήτη