Ελεύθερος Τύπος
AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

To Mercedes Concept EQV μας προετοιμάζει για το ηλεκτρικό V-Class

To Mercedes Concept EQV μας προετοιμάζει για το ηλεκτρικό V-Class

ΘΕΜΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε το νέο Concept EQV, μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση του V-Class, η οποία είναι έτοιμη για να περάσει στην παραγωγή.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε πως το μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Με το Concept EQV, η εταιρεία θεωρεί πως ανοίγει μία νέα αγορά για τα ηλεκτρικά οχήματα, η αγορά των premium MPV.

Το EQV εξοπλίζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 201 ίππων, ο οποίος τοποθετείται στον μπροστινό άξονα και συνοδεύεται από μία μπαταρία 100 kWh, ώστε να έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Το ηλεκτρικό minivan διαθέτει το «Compact Electric Drivetrain» (eATS), το οποίο τοποθετεί τον κινητήρα, την μετάδοση, το σύστημα ψύξης και τα ηλεκτρονικά στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου.

Η μπαταρία λιθίου εξασφαλίζει μία «πραγματική» αυτονομία 400 χιλιομέτρων και προσφέρει στο EQV αρκετή δύναμη ώστε να φτάνει την τελική ταχύτητα των 160 χλμ./ώρα. Η εταιρεία προσφέρει επίσης και ένα σύστημα ταχείας φόρτισης που φορτίζει το όχημα αρκετά για να καλύψει 100 χιλιόμετρα, σε μόλις 15 λεπτά.

Η ηλεκτροκίνηση δεν επηρεάζει την πρακτικότητα του EQV ως MPV. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, χωρίς να επηρεάζει καθόλου τον εσωτερικό χώρο.

Ακόμη κι αν είναι εμφανές ότι το EQV βασίζεται το V-Class, το Concept διαθέτει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές, για να έρθει πιο κοντά στα χαρακτηριστικά των EQ μοντέλων της Mercedes-Benz. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέα εμπρός μάσκα με μία LED γραμμή, LED φώτα, μεγάλες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και ζάντες 19 ιντσών με μπλε λεπτομέρειες.

Στο εσωτερικό του Concept EQV που βρίσκεται στην έκθεση της Γενεύης βλέπουμε δύο χρώματα, με το πάνω μέρος της καμπίνας να είναι μπλε και το υπόλοιπο μαύρο. Στο ταμπλό υπάρχει δέρμα σε χρώμα «Midnight Blue», ενώ στα καθίσματα υπάρχει μαύρο δέρμα Nappa με rose gold ραφές.

Προτεινόμενα για εσάς

Δοκιμάζουμε την νέα Mercedes-Benz GLB

Το Mercedes-AMG G63 «δεν χάνει» στα χιόνια

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η νέα Mercedes-Benz GLΑ: Μεγαλύτεροι χώροι, περισσότερη ασφάλεια

Συνέντευξη με τον Όλα Σελένιους, CEO της Mercedes: Εξισορροπώντας τα άκρα

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Mercedes-Benz στο 90ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Σωτήρης Παπαδήμας

Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοπορίας

Σωτήρης Παπαδήμας

«Ζαλίζει» το νέο συμβόλαιο του Χάμιλτον με την Mercedes – Θα φτάσει τα 213,8 εκατ. ευρώ

Ανδρέας Ντίνης

EQS: H Mercedes παίζει σε διπλό ταμπλό

Mercedes E-Class facelift: Τι άλλαξε;

admin