Ελεύθερος Τύπος
AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Πρώτες εντυπώσεις από το Citroen C5 Aircross

Πρώτες εντυπώσεις από το Citroen C5 Aircross

Newsroom eleftherostypos.gr

Το νέο Citroen C5 Aircross ανήκει σε μια υποκατηγορία που ακμάζει (αυτή των C-SUV) και σε ένα ευρύτερο segment που δεν δείχνει την παραμικρή διάθεση να σταματήσει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται. Και αυτό, ναι μεν φαντάζει ως το ιδανικό περιβάλλον λανσαρίσματος, αλλά σημαίνει και ότι εκεί έξω υπάρχει έντονος ανταγωνισμός.

Αυτό το τελευταίο όμως, υπήρξε μια καλή αφετηρία για το C5 Aircross, υπό την έννοια ότι η Citroen σε μια πολύ σημαντική συγκυρία (φέτος η εταιρία γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της), μελέτησε τον ανταγωνισμό, διεξήγαγε εκτενείς έρευνες στο κοινό της κατηγορίας και, τελικά, παρουσίασε ένα SUV που πρωτοπορεί σε αρκετούς τομείς.

Επιβλητικό, με προσεγμένη, μοντέρνα σχεδίαση και ικανότατη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 23 εκατοστά και το κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας, το C5 είναι«αδιαμφισβήτητα» SUV. Ιδιαίτερη εντύπωση, κάνει το εμπρός μέρος με τη χαρακτηριστική μάσκα και τους «ενσωματωμένους» προβολείς.

Στο εσωτερικό, οι μεγάλοι χώροι, είναι αποτέλεσμα τόσο των 4,5 μέτρων του συνολικού μήκους, όσο και του (επίσης μεγαλύτερου για την κατηγορία) μεταξονίου, αλλά την παράσταση κλέβουν η άνεση, η εξαιρετική πρακτικότητα, τα συστήματα συνδεσιμότητας, καθώς και αυτά της υποβοήθησης οδήγησης.

Στην ποιοτική καμπίνα, υπάρχουν διαθέσιμα 33 λίτρα χώρου για μικροαντικείμενα και όχι μόνο, οθόνη αφής 8 (που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων) και πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών, και ευφυείς λύσεις στον τομέα της λειτουργικότητας, όπως τα τρία ανεξαρτήτως διαιρούμενα, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα.

Η γκάμα των κινητήρων diesel περιλαμβάνει δύο σύνολα με χωρητικότητα 1.5 και 2.0 λίτρα και απόδοση 130 και 180 ίππων, αντίστοιχα. Αμφότερα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ το μοτέρ των 1,5 λίτρων διατίθεται και με χειροκίνητο, 6 σχέσεων.
Δύο είναι και οι κινητήρες βενζίνης, της εξαιρετικής, πολυβραβευμένης σειράς Pure Tech. Ο μικρότερος των δύο είναι ο 1200άρης των 130 ίππων, με την μετάδοση να γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και αυτός των 1,6 λίτρων και 180, όπυ η μετάδοση γίνεται μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, επίσης αποκλειστικά. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες, ενώ είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι το 2020, θα παρουσιαστεί και μια υβριδική, plug-in έκδοση, 225 ίππων.

Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι οι «Live», «Inspire», «Feel» και «Shine» και οι τιμές ξεκινούν από τα 25.000 ευρώ για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα και τα 22.550 ευρώ για τα βενζινοκίνητα.

Του Πάνου Ντάνου

Προτεινόμενα για εσάς

Νέο πρόγραμμα Citroën “Back on the Road” 

Το νέο Citroën Berlingo ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις παγκοσμίως

Citroën ami: Βιώσιμη, ηλεκτροκίνητη μετακίνηση για όλους

Βράβευση για το Citroen AMI One

Σωτήρης Παπαδήμας

Ο Vincent Cobée νέος CEO της Citroën

Σωτήρης Παπαδήμας

Προνομιακό πρόγραμμα ανταλλαγής «Citroën Comfort Days»

Σωτήρης Παπαδήμας

Η Citroën εξηλεκτρίζεται!

admin

Όλα τα μοντέλα Citroën σε Εορταστικές τιμές

Προβλήματα με τις εκπομπές καυσαερίων στον όμιλο PSA (Peugeot, Citroen & DS)

Σωτήρης Παπαδήμας