Ελεύθερος Τύπος
AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Τα Volkswagen Polo TGI και Golf TGI αποκτούν ένα επιπλέον ντεπόζιτο για αυξημένη αυτονομία

Τα VW Polo TGI και Golf TGI αποκτούν ένα επιπλέον ντεπόζιτο για αυξημένη αυτονομία

Newsroom eleftherostypos.gr

Η VW ανανέωσε τις εκδόσεις των Polo TGI και Golf TGI προσθέτοντας μία τρίτη δεξαμενή καυσίμου. Έτσι, αυξήθηκε η αυτονομία του αυτοκινήτου όταν αυτό κινείται με την επιλογή που καταναλώνει αποκλειστικά με φυσικό αέριο.

Το νέο Golf TGI, με τον turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 1500 κυβικών, έχει πλέον συνολική χωρητικότητα καυσίμου 115 λίτρα.

Αυτό του δίνει την δυνατότητα να καλύψει 422 χιλιόμετρα με υγραεριοκίνηση, σύμφωνα με τις δοκιμές του WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).

Το Polo TGI, εξοπλισμένο με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου, έχει πλέον αυτονομία υγραεριοκίνησης 368 χιλιόμετρα, με την συνολική χωρητικότητα καυσίμου να έχει αυξηθεί κατά 16,5 λίτρα, φτάνοντας τα 91.5 λίτρα.

Και τα δύο TGI μοντέλα εξοπλίζονται με εφεδρική δεξαμενή βενζίνης χαμηλής χωρητικότητας. Ένα από τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο είναι οι χαμηλές τιμές του καυσίμου, που είναι περίπου 20% φθηνότερο από το πετρέλαιο και 40% φθηνότερο από την βενζίνη. Επίσης, αυτά τα αυτοκίνητα παράγουν 25% λιγότερους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα (Co2) σε σχέση με τα βενζινοκίνητα, ενώ τα καυσαέρια τους περιέχουν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και νιτρώδους οξειδίου (NOx).

Προτεινόμενα για εσάς

Ford Fiesta v VW Polo v Renault Clio: Τρία supermini διαφορετικής «ιδεολογίας»

Kon

Αστυπάλαια- Μητσοτάκης: Μείωση του ΦΠΑ όταν το επιστρέψουν τα δημοσιονομικά

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Αστυπάλαια: Ταξίδι στους ορίζοντες της νέας τεχνολογίας – Στο νησί ο πρωθυπουργός

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Οι διαφορετικές πτυχές του συστήματος 4Motion της Volkswagen

Enterprise Greece: Υποστήριξε 47 projects που θα ανοίξουν 6.000 νέες θέσεις εργασίας – Οι εμβληματικές συμφωνίες το 2020

Δημήτρης Ντόγκας

Έξαλλος ο Ερντογάν: Μποϊκοτάζ στη Volkswagen επειδή ακύρωσε την επένδυση στην Τουρκία

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Πρώτες εντυπώσεις: Η όγδοη γενιά του Volkswagen Golf GTI

Kon

Volkswagen ID.3: Επανάληψη του «θαύματος» του σκαραβαίου

Kon

Deloitte: Το σχέδιο που θα μεταμορφώσει την Αστυπάλαια σε νησί-πρότυπο

Δημήτρης Ντόγκας